Site icon IAS

המלון הרשמי של אירועי שבוע הגאווה: NYX תל אביב

מלון NYX תל אביב של רשת פתאל. פתאל החזקות הודיעה על צעדי התייעלות.צילום יח"צ

מלון NYX תל-אביב מרשת מלונות 'פתאל', נבחר בשנית למלון ה"גאה" הרשמי של אירועי שבוע הגאווה על ידי עיריית ת"א-יפו, וישמש את תיירי החוץ והפנים המשתתפים באירועים.

המלון, אשר מזוהה בתור "המלון הגאה הראשון בישראל", יואר כולו בצבעי דגל הקהילה הגאה מה-1.6 ועד ה-9.6, עם סיום אירועי שבוע הגאווה בעיר.

במסגרת שבוע הגאווה  תתקיים במלון, בשיתוף עם עיריית תל אביב מסיבת העיתונאים הזרים אשר יגיעו מכל העולם להתארח בישראל. בנוסף, ארבעה ימים לפני המצעד הגדול, יתקיים מופע מחווה ייחודי מטעם אגודת הלהט"ב בשיתוף האופרה הישראלית, אשר יתקיים בפיאצת המלון ב-4 ביוני ויכלול עיבודים מיוחדים לשירי הדיוות הגדולות. עם סיום המופע, תחל מסיבת ריקודים עד אור הבוקר. המופע והמסיבה יהיו פתוחים לקהל הרחב.

שיתוף פעולה מעניין נוסף שנרקם לרגל שבוע הגאווה בעיר הוא הגעתו של פסטיבל הקולנוע הגאה למלון NYX תל אביב, במסגרתו ייערכו מגוון אירועים מרכזיים של הפסטיבל במלון, ביניהם מסיבה בהשתתפות מלכות דראג בינלאומיות והקרנה חגיגית של פרקים חדשים מהעונה החדשה של ״רופול דראג רייס״. כמו כן, עשרות מפמליית הפסטיבל יתארחו וילונו במלון.

רווית רביב, מנכ"לית NYX תל אביב, מסרה כי לאור הצלחת אירועי שבוע הגאווה שהתקיימו במלון בשנה שעברה, הוחלט השנה להגביר את הפעילות ולייצר תכנים מגוונים נוספים שמותאמים לקהילה הגאה "אשר יספקו לאורחינו חווית אירוח ייחודית, כזו שתשאיר טעם של עוד", אמרה רביב.

גם השנה חובר המלון לליין המסיבות הבינלאומי "פאג" לליין משותף, תחת השם Pag x NYX- Family. מסיבת הפתיחה הרשמית לסופ"ש הגאווה תתקיים במלון ב-6 ביוני. בנוסף, תוביל המשאית הרשמית של ה"פאג" ומלון NYX ת"א את מצעד הגאווה המרכזי שייערך ב-8 ביוני בעיר, ובערב המצעד יארח ליין ה"פאג" את NYX תל אביב במסיבה המרכזית במועדון 'האלפאבית' בתל אביב.

Exit mobile version