Site icon IAS

הילטון יוצאת בקמפיין להזמנת חדרים ישירות אצלה ולא באתרי ההזמנות

מלון הילטון תל אביב. הרשת מציעה את המחיר הנמוך ביותר בהזמנה ישירה. צילום יח"צ

רשת הילטון השיקה קמפיין פרסומי חדש המסביר ללקוחות מדוע כדאי להם להזמין חדר ישירות באתר ואת היתרונות הנוספים של להיות חלק מתוכנית הנאמנות שלהם. מסע הפרסום מתבסס על מסע פרסום קודם שהניב הצלחה משמעותית עבור קבוצת המלונות.

ססמתו של מסע הפרסום החדש היא "צפה לטוב יותר, צפה להילטון" (“Expect Better, Expect Hilton”), עם השחקנית אנה קנדריק, והוא נועד לפרט לצרכנים את היתרונות במונחים של עלות באמצעות הזמנת חדר ישירות דרך הילטון לעומת דרך הזמנה באתרי הזמנות כמו Expedia ו-Hotels.com, לצד ההצטרפות למועדון הנאמנות.

צילום של אנה קנדריק מתוך הקמפיין. צילום מתוך סרטון הוידאו

להילטון נסיון קודם בהשבת לקוחות להזמין ישירות אצלה דרך קמפיין פרסומי. ב-2016 השקיעה הרשת סכומים נכבדים במסע פרסום שיצא ישירות נגד אתרי ההזמנות המובילים כשהציע ללקוחות להפסיק להקליק על כל מיני אתרים (“Stop Clicking Around”) ויידע את הצרכנים בכך שהרשת מציעה להם את התעריפים הנמוכים ביותר בהזמנה ישירה באתר ופירט את היתרונות המתלווים לתוכנית מועדון הלקוחות. מסע פרסום זה הניב גידול משמעותי בתנועה לפלטפורמה המכירתית של הילטון, לצד תוספת של 9,000 חברים חדשים בתוכנית הנאמנות היוקרתית Hilton Honors loyalty.

הרווחיות גדלה

גם מספר הורדות האפליקציה הנלוות לתוכנית הנאמנות גדל ונרשם גידול של 112% ברווחי אותה השנה לעומת השנה הקודמת. לכן אין להתפלא שהרשת החליטה על הקמפיין החדש, שהוא פיתוח של הקמפיין הקודם עם מסר דומה, המוגש בצורה אחרת.

מנהלת השיווק של הרשת, Kellyn Smith Kenny. הרחיבה על האסטרטגיה החדשה באמרה ש"כאשר אמרנו להם את זה באנגלית פשוטה, לסתות האנשים נשמטו והם אמרו שזה היה חזק וגרם להם לרצות להיות במערכת יחסים ישירה איתנו. הקמפיין מציין את נקודות החוזקה שתמיד היו לנו. אנחנו רק מאירים אותן בזרקור בדרך חדשה. נהגנו לומר הזמנה ישירה – דיירקט בוקינג – אבל עכשיו אנחנו מדברים על יחסים ישירים. אנחנו בעסק של בניית מערכות יחסים ברמה רגשית עם הלקוחות שלנו. זה לא רק על ההזמנה שאתה  עושה מחר. זה הקשר וזה עובד בשני הכיוונים. הקשר הזה צריך לגדול ולהיות מטופח כל הזמן".

הילטון גם דוחפת את תוכנית הנאמנות שלה, בתקווה שזו תעודד אורחים פוטנציאליים לבסס את נאמנותם להילטון על ידי הצטרפות לתוכנית החברות ולקצור את פירותיה.

Exit mobile version