Site icon IAS

הזדמנות מושלמת לנסוע למלון והריזורט המוביל בדובאי

מלון אטלנטיס דה פאלם דובאי. צילום יח"צ

אטלנטיס דה פאלם המלון המפנק והאהוב בדובאי יוצא בהטבה מיוחדת לרגל חגיגות יום ההולדת. במסגרת המבצע תוענק הטבה של 35% הנחה על שהייה במלון ובריזורט או שהייה על בסיס חצי פנסיון בעלות של ארוחת בוקר.

ההטבה של ה- 35% ההנחה בתוקף למזמינים עד ה-22 בספטמבר 2023 עבור שהיות מעכשיו ועד ה-30 בספטמבר 2024.

מבצע חצי הפנסיון בתוקף למזמינים עד ה-22 בספטמבר 2023 עבור שהיות בין התאריכים 21 באוקטובר עד 4 בנובמבר 2023.

השדרוג במתנה לחופשה על בסיס חצי פנסיון מספקת לאורחים את ההזדמנות המושלמת לחוות כמה מחוויות הגסטרונומיה הטובות ביותר בעולם, החל מארוחות בוקר מדי יום במסעדות נחשקות כמו –   Saffron  או Kaleidoscope וארוחת ערב באחת מ-13 המסעדות המובילות: Ayamna, Wavheouse, En Fuego, Gordon Ramsay's Street Pizza, Saffron, Kaleidoscope, The Shore, The Edge  ועוד. תמורת תוספת קטנה, האורחים יכולים ליהנות גם מתפריטים מיוחדים במסעדות שף מפורסמות כולל Hakkasan, Nobu, Gordon Ramsay's Bread Street Kitchen  ו-Seafire.

מבצע יום ההולדת כולל עד 35% הנחה על כל החדרים והסוויטות במלון ואתר הנופש המוביל של דובאי, החל משהייה לזוג בסוויטת Imperial Club King ועד לחופשה רומנטית בסוויטה מתחת למים הייחודית והמפורסמת של אטלנטיס.

כל ההזמנות כוללות גישה חופשית יומית לפארק המים הגדול בעולם ,Aquaventure  לאקווריום מהרהיבים בעולם The Lost Chambers Aquarium  גישה למועדון הילדים , גישה לבריכה ולחוף וגישה חינם ל-AWAKEN מרכז הספא והכושר. אורחי המועדון והסוויטות יכולים גם ליהנות ממגוון נוסף של פינוקים חופשיים לרבות ארוחת בוקר יומית, תה וHappy Hour – בשקיעה בטרקלין האימפריאל קלאב  המרשים, כמו גם גישה לחוף פרטי, צ'ק-אין VIP ומגוון תוספות נוספות.

עלות החדרים מתחילה מ-780 AED++ לאדם ללילה, להזמנות ומידע נוסף, בקרו באתר: לחצו כאן .

מסעדת "אוסיאנו", הממוקמת מתחת למים במלון "אטלנטיס דה-פאלם". צילום יח"צ

רקע על המלון והריזורט אטלנטיס דה פאלם

אטלנטיס הוא אתר הנופש הראשון שנפתח באי הדקל, בשנת 2008, ומשתרע על פני 46 דונם של הנאה בלתי פוסקת. בריזורט הושקעו כ-1.5 ביליון דולר והוא מכיל 1544 חדרים וסוויטות מדהימות עם נוף מדהים מכל צד! במלון כל החדרים מרווחים ומתאימים למשפחות עם ילדים קטנים וגדולים. במלון תמצאו גם חדר (סוויטה) מתחת למים, גן עדן לשקט ושלווה, הכולל חלונות עצומים מהרצפה עד התקרה לתוך האקווריום עם 65,000 בעלי חיים ימיים בדובאי. תוכלו לצפות כל הערב באמבט השיש שלכם עם נוף של לגונת אמבסדור, ולבהות בכרישים ודגים שטים ממש מעבר למיטה שלכם.

מתקני המלון המפנקים 24/7

אורחי המלון אטלנטיס דה-פאלם ייהנו משני מתחמים גדולים של בריכות בתוך המלון, ה-Palm Pool  וה-Family Pool, מועדון ילדים מושקע לגילאים 4-12, ספא מטורף, שיעורי יוגה מתחת למים וכמובן מהאקווריום של הריזורט, האמבסדור, המכיל למעלה מ-65 אלף דגים באלפי זנים שונים, אטרקציה חווייתית שנבנתה מתחת לפני הים ומדמה מסע ב"אטלנטיס האבודה". במהלך השהות בריזורט, ניתן לסייר רגלית מתחת למים בין מבוכי העיר האבודה, להפוך את הילדים ל"ביולוגים ליום אחד", לצלול עם כרישים ולהאכיל אותם או לשחות עם דולפינים ואריות ים.

בנוסף, אורחי המלון יוכלו להיכנס לפארק המים הגדול ביותר בעולם, הנמצא גם הוא בשטחי הריזורט, על פני 22 דונם נוספים, וכולל 105 אטרקציות מים ומגלשות, ביניהם הגבוהות והארוכות בעולם! ואם כל זה לא מספיק, כל שני נהרות זורמים, הכוללים גלי גאות וסירות מנוע. ממש לאחרונה פארק המים שבר את שיא גינס עם 50 מגלשות – המספר הגבוה ביותר בכל פארק מים בעולם! זוהי אבן הדרך האחרונה במסע הטרנספורמציה הפנומנלי של אטלנטיס אקווה-ונצ'ר להפוך לפארק השעשועים הימי המוביל בעולם.

Exit mobile version