Site icon IAS

הושקה אפליקציית הצימרים VACO להזמנות אונליין

דוגמה לעיסקה של סויטה ב-VACO. צילום מסך

העובדה שלתעשיית הצימרים בישראל אין אתר מקיף ומעודכן, הוא עקף אכילס של ענף תיירותי זה. עתה הושקה VACO – אפליקצייה חדשה להזמנת צימרים ואירוח כפרי בשיטת אונליין, הכוללת עדכון תפוסה בזמן אמת, הצגת חוות דעת אמינות, מחירים אטרקטיביים ללא צורך בסחר-מכר בכל עסקה, אפשרות לביטול חינם ועוד.

אושרי ולדמן ואלי טיב  הבעלים של חברת "פרסומדיה נטגרופ בע"מ", הנמנים עם החלוצים בתחום שיווק תיירות פנים עם ניסיון של למעלה מ-12 שנים, החליטו לקרוא תיגר על השוק הפרוץ של הצימרים בישראל ולשנות את חוקי המשחק, מתוך אמונה כי כל עוד לא יוצגו מחירים מדוייקים ותפוסה אמיתית – ימשיך הענף להרחיק ממנו לקוחות איכותיים. בעלי הצימרים מציגים לרוב מחירים גבוהים יותר מתוך ידיעה שבמהלך שיחת הטלפון יחל תהליך משא ומתן על המחיר והם ייאלצו להורידו.

VACO הוקמה במטרה לעשות מהפיכה בעולם הצימרים ולאפשר לצרכן הישראלי את החופש לבחור את חופשתו תוך שקיפות מלאה ובמחירים הטובים ביותר. האפליקצייה  מבוססת על טכנולוגיה מתקדמת וחוויית משתמש מהתקדמות שיש.

האפליקציה מציעה:

מבצעים חמים לבעלי האפליקציה – משתמשי האפליקציה בלבד יזכו מדי שבוע להנחות בלעדיות, מבצעים של הדקה ה- 90 ודילים.

חוות דעת אמיתיות  – אפליקציית VACO מפרסמת את כל חוות הדעת האמיתיות של הנופשים. אופציית הוספת חוות דעת ניתנת לרישום אך ורק על ידי אורחים ששהו במקום, כך שאין מקום לספקות של חוות דעת טובות אך שקריות. מנגד, באפליקציה יפורסמו גם חוות הדעת השליליות, על מנת להעניק לגולש שקיפות מלאה וחופש בחירה באיזה מתחם נופש לנפוש ללא השפעות והטיות.

התחייבות למחיר הטוב ביותר – עם הגידול בביקוש לצימרים בארץ הפך הענף לשוק של שיחות התמקחות והצעת מחירים מגוונים ללקוחות שונים. באפליקצייה דאגו למחיר הטוב ביותר מבעלי הצימרים, זאת בהתחשב בטווח המחירים של בעלי הצימרים, עונות השנה והביקוש באותו זמן.

הזמנות אונליין באישור מיידי – הישראלים ידועים בחיבתם הרבה לקניות ומאז עידן האינטרנט העסק הפך לפשוט וקל יותר. כל הפרטים נמצאים בפירוט בדף המתחם, כולל תוספות, דגשים, מיקום והמחיר הטוב ביותר. כך שלמעשה תוכלו להזמין מכל מקום, באמצעות כל מכשיר ובכל עת.

ברגע שהזמנתם צימר באישור מיידי, בעל המתחם מקבל הודעה, המקום מסומן כ"תפוס" באתר והתאריך שמור רק עבורכם.

ביטול חינם – לראשונה בישראל קיימת אפשרות לביטול חינם ברוב הצימרים. הצרכנים מוגנים ע"י תקנון מרגע הזמנת הצימר. תנאי הביטול מופיעים בתנאי ההזמנה של הצימר וכן באישור ההזמנה הסופי. לאחר ביצוע ההזמנה נשלחת למזמין אסמכתא למייל, שכוללת גם את התאריך הסופי שעד אליו ניתן לעשות שימוש באופציית ביטול חינם. כמו כן, לצד התאריך יופיע לחצן ביטול הזמנה שמאפשר לבטל את ההזמנה באופן מיידי.  וכך, לראשונה בישראל כדאי למעשה להזמין צימרים בהזמנה עתידית.

לרגל ההשקה מתקיים גם מבצע שבועי, שבו הראשון מבין משתמשי האפליקציה שמגיב להתראה הנשלחת יזכה בצימר ב- 99 שקל.

בחברה מציינים כי בזכות ניסיון רב בתחום העומד על 12 שנים בפרסום ושיווק צימרים באינטרנט, למדו מנהליה את ענף הצימרים על בוריו ובחרו אילו מתחמי אירוח יתפרסמו על פי קריטריונים נוקשים אותם קבעו חברי הצוות עבור הגדרת צימר איכותי, אמין ובעל תודעת שירות גבוהה. לאתר ואקו

הזמנת אי פרטי לנופש בהוטלס קומביינד

אי פרטי בקולומביה הבריטית שבקנדה. הוטלס קומביינד מציע אחוזות באזור במחיר ממוצע ללילה 470 דולר. צילום Depositphotos

ואילו אתר השוואת המלונות הוטלס קומביינד, החל להמציע נופש במלונות ובתי ארחה הנמצאים על איים קטנים ששטחם מכיל רק את אתר הנופש. לכן מי שמזמין את החופשה למעשה הופך להיות האורח היחיד על האי. זאת במחיר המתחיל מ-130 דולר ללילה.

לדברי איל סגל מאתר הוטלס קומביינד: "שכרנו אי פרטי בחופשה האחרונה שלנו – זה לא משפט שאפשר לומר לעתים קרובות, אם אתה לא איל עסקים. נופש באי מהאיים שאיתרנו במחיר העממי, נמצאים במיקומים מגוונים במרכז ודרום אמריקה, נורבגיה, אוסטרליה וקנדה. הטבע באיים הוא בתולי ומתאים מאוד לזוגות בירח דבש, קבוצות חברים או טיול משפחות עם הילדים."

בין האיים אפשר למצוא את "אי הציפורים" בבליז אי קטן בתוך שונית אלמוגים הנמצא במרחק 20 דקות מהכפר Placencia. האי מבודד ומייצר פרטיות לנופשים, הוא מצויד באינטרנט אלחוטי, שני קיאקים, טלפון נייח, מטבח, כלי דיג, ברביקיו, בור אש למדורה ובישול ומגדל תצפית. הפעילות המוצעת במקום כוללת השתזפות, שחייה וצלילה בשונית אלמוגים מרהיבה. (מחיר ממוצע ללילה  410 דולר)

https://youtu.be/xYLdAHVmC24

בקרטחנה בקולומביה, ממוקם לצד שונית אלמוגים בית רחב שיכול לארח עד 16 איש. בהיותו מוקף בעצי דקל וחוף לבן הוא מאפשר להנות מפרטיות מקסימלית. (מחיר ממוצע ללילה 600 דולר)

https://youtu.be/qqViiFdLALk

בקנדה בחופי "סאנשיין" נמצא אי שמוביל אליו שביל הליכה צר. הארוח כולל הגשת ארוחות על ידי המארחים, בורות אש לבישול או קומזיץ, ערסלים מתנפחים, חוף פרטי עם מפרץ שחייה, ציוד שנורקלינג וקיאקים. (מחיר ממוצע ללילה 470 דולר)

https://youtu.be/FFFFbRd7fTU

אליזבת איילנד בוויקטוריה, אוסטרליה. מציע נופש בלי חנויות או כבישים. רק בית מודרני ונינוח מאוד עם נוף לים מכל חלון ומזח פרטי. באי מיוצרת אנרגיה ירוקה על ידי קולטי שמש ורוח. הבית מכיל 3 חדרי שינה. (מחיר ממוצע ללילה 420 דולר)

https://youtu.be/iGzNLUmn3hA

אי פרטי בעיירת הובלר, העירייה עם המספר הגבוה ביותר של ימי שמש בשנה בנורבגיה. באי בקתה עם בשני חדרי שינה. הארוח כולל סירת מנוע לשימוש המבקרים. (מחיר ממוצע ללילה 127 דולר)

https://youtu.be/ENdhLhYtFEQ.

Exit mobile version