Site icon IAS

הבינה המלאכותית כובשת גם את ענף המלונאות

הבינה המלאכותית כובשת את תעשיית המלונאות. צילום freepik

רשת בתי המלון ואתרי הנופש Iberostar Hotels & Resorts, הכוללת למעלה מ-120 מלונות ברמת 4 ו-5 כוכבים הממוקמים ביעדי הנופש הפופולאריים ביותר באירופה, אפריקה וארה"ב, מחויבת כחלק מהא'גנדה שלה להיות נטולה מפסולת עד 2025 וללא פליטת פחמן עד 2030.

כחלק משאיפות הרשת ובשיתוף פעולה עם Winnow AI, המותקנת כעת ב-48 מתוך כלל בתי המלון, הצליחה החברה במחצית הראשונה של השנה להפחית את בזבוז המזון ב-28% . מלונות ברחבי העולם המשתמשים בטכנולוגיית בינה מלאכותית חוסכים 1.5 מיליון ארוחות בשנה, ושאיפת הרשת להגיע ליעד של 5.3 מיליון ארוחות בשנה.

בחודשים ינואר – יוני 2023 נחסכו ברחבי העולם:

735,000 ארוחות, הפחתה של 11% בפסולת וירידה של 1,254 טון של פליטת CO2.  מנקודת מבט אקלימית, זה מתורגם ל-2,500 טון של CO2e מופחת בשנה – שווה ערך ל-10.2 מיליון ק"מ של נסיעה במכונית.

מייגן מוריקווה (Megan Morikawa), מנהל הקיימות העולמי של Iberostar, אמר: " השותפות עם Winnow היא עדות למחויבות שלנו לעתיד נטול פסולת. זה באמת מעורר השראה לראות את השפים שלנו מאמצים את התוכנית ויוצרים שינוי מוחשי. הישג זה מחזק את מעמדה של Iberostar כמובילה בתעשיית המלונאות בת קיימא."

הבינה המלאכותית כובשת את תעשיית המלונאות. צילום freepik

מארק זונס (Marc Zornes), מנכ"ל Winnow: " רשת Iberostar הראתה מסירות מדהימה במאבק בבזבוז מזון, והמטרות השאפתניות שלהם תואמות באופן מושלם את העבודה של Winnow. אנו נרגשים לראות את ההשפעה החיובית של שיתוף הפעולה שלנו, ואנו מצפים להמשיך לתמוך בהשגת היעד שלהם עד 2025."

אבני דרך אלו מדגימות את התפקיד החיוני שתעשיית האירוח והמלונאות יכולה למלא בטיפול בשינויי האקלים וביצירת תיירות בת קיימא.

Exit mobile version