Site icon IAS

דיסנילנד פריז שמחה להציג את מלון החמישה כוכבים המלכותי "דיסנילנד"

מלון דיסנילנד המלכותי, יפתח ב- 25 ינואר 2024. צילום יח"צ

דיסנילנד פריז פותחת מחדש, ב- 25 בינואר 2024 את דלתות המלון המפורסם שלה, 'דיסנילנד' ותזמין את כל האורחים במיוחד הילדים לחוות מסע חלומי של סיפורי המלוכה של דיסני לצד אירוח שאין שני לו הכולל מסעדות ברמה עולמית ובידור ייחודי של דיסני.

מלון דיסנילנד המלכותי, עבר שדרוג מלא מהלובי המפואר והמרהיב ועד לחדרים והסוויטות המפוארים ויציע לאורחיו העתידיים קונספט יוקרתי חדש השזור בדמויות דיסני האהובות, הקלאסיות והחדשות כאחד.

נטשה רפאלסקי, נשיאת דיסנילנד פריז, אמרה: "פתיחת המלון מסמנת פרק חדש לדיסנילנד פריז שכן אנו ממשיכים להיות אחד מהמובילים של תעשיית התיירות האירופאית עם השילוב המיוחד שלנו לספר סיפורים ייחודיים ומרגשים לצד אירוח ברמה עולמית. אנו נרגשים לחשוף את מלון דיסנילנד המחודש, נכס יחיד מסוגו ברמת 5* מלכותי, החוגג את הסיפורים האהובים של דיסני. המחויבות שלנו לחדשנות ולחוויות מרגשות נותרה בלתי מעורערת ואנו מצפים לקבל את פני האורחים באחד מהמלונות המרגשים ביותר באירופה".

מלון דיסנילנד הוא מלון דיסני הראשון שיציע אירוח ברמה של 5* בסגנון מלכותי וחגיגה עם הדמויות מסיפורי דיסני, מסינדרלה ועד לשבור את הקרח, מהנסיכה והצפרדע ועד מואנה. האורחים ייהנו להיות חלק מהסיפורים וליצור רגעים קסומים משלהם. בשילוב היצירתיות של דיסני והמומחיות של אנשי מקצוע אירופאים, צוות WALT DISNEY IMAGINEERING PARIS פיתח חוויה ייחודית וסוחפת המעניקה מחווה תוססת הן לסיפורי המלוכה של דיסני והן לציוני דרך אירופאים מהוללים כגון LE CHATEAU DE VERSAILLES או טירת נוישוונשטיין.

המלון המעוצב מחדש בצורה מעודנת ואלגנטית והכולל לובי, מסעדות, בר וטרקלינים בסגנון מלכותי, יציע לאורחיו תכנית בידור ייחודית מרגשת היוצרת זיכרונות לצד דמויות דיסני המלכותיות האהובות או מיקי, מיני וחבריהם בלבוש מלכותי אקסקלוסיבי חדש.

חדרים וסוויטות מפוארים

כל 487 החדרים והסוויטות – 346 חדרי סופריור, 82 חדרי דלוקס, 41 חדרי קאסל קלאב, 16 סוויטות סיגנטור, סוויטת פרינסלי אחת וסוויטה מלכותית אחת, עוצבו מחדש ומציעים אווירה אלגנטית בשילוב נוחות מודרנית ומתקנים יוקרתיים. מסורת הסיפורים של דיסני באה לידי ביטוי בכל החדרים והסוויטות, מיצירות אמנות ונגיעות עדינות החוגגות אלמנטים אייקונים של סיפורי המלוכה של אולפני האנימציה של וולט דיסני ועד לפרטי העיצוב האחרונים.

מועדון ילדים מלכותי

ילדים יתקבלו בברכה כמו נסיכות ונסיכים במהלך שהותם. הם יוכלו ליהנות במועדון הילדים המלכותי שבו יחוו את הקסם בצורה מקסימלית וייהנו ממפגשים בלתי נשכחים או מחוויית MY ROYAL DREAM שבה האורחים הצעירים יוכלו להפוך לבני מלוכה האהובים של דיסני בעזרת תסרוקות מיוחדות, אביזרים וקצת אבק פיקסי.

מלון דיסנילנד יציב סטנדרטים חדשים של מלון בדרגת 5* עם תשומת לב מיוחדת לילדים. עם השינוי הזה דיסנילנד פריז ממשיכה להגדיר מחדש את תעשיית האירוח ומגבשת את מעמדה כיעד התיירותי מס' 1 באירופה, עם שבעה מלונות ויותר מ- 5700 חדרים.

טל תעופה היא הנציגה הרשמית של דיסנילנד פריז בישראל 03-7952199

Exit mobile version