Site icon IAS

גם מלונאות: התקבלה המלצת הוועדה המקומית ראשל"צ למתחם G City

הדמייה להרחבת מתחם G בראשל"צ מערב, כולל מלונות. צילום יח"צ

התקבלה המלצת הוועדה המקומית ראשל"צ לתוספת זכויות במתחםG CityG  במערב ראשון לציון. הוועדה המקומית ראשון לציון המליצה להפקיד בוועדה המחוזית תוכנית להגדלת זכויות הבנייה של חברת G City במתחם מעורב שימושים במערב ראשון לציון, בסמוך לסינמה סיטי, שיכלול שימושים של מסחר, תעסוקה ומלונאות.G City  הינה הבעלים של מתחם הסיטי בראשון לציון, בשטח כ-80 דונם עם 80,000 מ"ר בנוי, המשלב מסחר בילוי ופנאי.

התב"ע להרחבה והשבחת המתחם שמקדמת החברה, כוללת תוספת של עוד 3 מגדלים בני עד 25 קומות כ-150 אלף מ"ר מתוכם כ 30,000 מסחר וכ- 19,000 מ"ר מלונאות. זאת כאמור, בנוסף למגדל המשרדים בן 32 קומות המצוי בשלבי בנייה. על התכנון אחראי משרד משה צור אדריכלים ובוני ערים. התוכנית מקודמת בתמיכת הוועדה המקומית ראשון לציון, בהתאם למסמך המדיניות העירונית למתחם 109.

התוכנית ממוקמת באזור שבו מתאפשרת העצמת זכויות בהיקף של עד כ-650%. היא ממוקמת במרחק של כ-110 מטר מהקו החום של הרכבת הקלה, כ-70 מטר מהקו הירוק שלאורך שדרות משה דיין ובסמיכות לתחנת הרכבת משה דיין. במרכז המתחם מתוכננת כיכר עירונית פתוחה לשמיים, ותכלול פעילות של מסחר, בתי קפה ובילוי, וכן ייבנה חניון ציבורי תת קרקעי ובו כ-974 מקומות חניה.

Exit mobile version