Site icon IAS

בנייני העיר הלבנה ורשת ישרוטל יקימו מלון בדיזנגוף 99

מלון ישרוטל רויאל ביץ' תל אביב, אחד משני המלונות של ישרוטל כיום בעיר. צילום אסף פינצ'וק

רשת ישרוטל וחברת בנייני העיר הלבנה חתמו היום (ג') במשותף (50%/50%) על רכישת הבניין המיתולוגי ברחוב דיזנגוף 99. המגרש, בגודל של כ-1.2, דונם נרכש ב-62 מיליון שקל מידי משפחת מטלון.

במסגרת הרכישה, חברת בנייני העיר הלבנה תוביל את הייזום וההקמה של המלון בדרגת C, ורשת ישרוטל תפעיל את המלון.

איציק בן שוהם, יו"ר ומייסד בנייני העיר הלבנה: ״זוהי זכות גדולה עבור בנייני העיר הלבנה להמשיך ולהוביל את מסורת שימור בנייני העיר ההיסטוריים בתל אביב והנגשתם לציבור הרחב. אני משוכנע שהרחבת פעילותנו בענף המלונאות, יחד עם שיתוף הפעולה המוצלח עם ישרוטל, והחיבור שלנו עם העיר וערכיה התרבותיים והנוסטלגיים, יסייעו לנו להקים את אחד המלונות היפים והמיוחדים שניבנו בעיר תל אביב"

ליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטל. צילום אריאל בשור

ליאור רביב, מנכ״ל רשת ישרוטל, הוסיף: ״זהו צעד משמעותי בהעמקת פעילותנו בעולם המלונאות האורבנית. במלון החדשני יהיו מגוון יחידות מלונאיות ובמסגרת הקמתו נייצר שילוב של ישן וחדש

ויינתן ביטוי לערך הסנטימנטלי והתרבותי של המקום ולעבר העשיר שלו", לדבריו, "וכמובן שנשמח להזמין לפתיחה את גידי גוב, מאיר סויסה וענת עצמון כדי שיראו את השדרוג שעברה דירת השותפים המיתולוגית שלהם". כזכור, צולם בו הסרט "דיזנגוף 99" שהיה אחד מסרטי הפולחן הידועים בתרבות הישראלית.

הבנייה המחודשת של המלון ושימורו של הבניין המיתולוגי מוערכת בכ-150 מיליון שקלים. בר אוריין יהיו האדריכלים של הפרויקט ויובילו את נושא התכנון והשימור.

במסגרת התהליך, שצפוי להסתיים תוך כ-3 שנים, יבוצעו פעולות הנדסיות מורכבות להקמת שטחים תת קרקעיים לטובת המלון, שצפוי להיות חדשני במיוחד. הקמת המלון מתכתבת עם הרצונות של עיריית תל אביב, המעוניינת בצמיחה של מלונות בדרגה C, המאפשרים אכלוס של עשרות עד מאות חדרים בגודל קטן ובינוני.

כיום יש לישרוטל 19 מלונות ברחבי הארץ, מהם שני נכסים בתל אביב: מגדל ישרוטל ומלון ישרוטל רויאל ביץ'. בימים אלה היא בונה מלון נוסף בכניסה לנמל תל אביב וכן מלון בשד' ירושלים ביפו. לא מכבר פתחה ישרוטל את מלון פבליקה – מלון עסקים בהרצליה  פיתוח – ואת מלון אוריינט בירושלים.

Exit mobile version