Site icon IAS

בית הלורדים של מלונות דן התכנס בדן פנורמה

מימין, רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן, הזמרת שירי מימון, רפי בארי, סמנכ"ל השיווק והמכירות של רשת מלונות דן וליאור חיימוביץ, מנכ"ל מלון דן פנורמה תל אביב. צילום סיון פרג'

רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן, רפי בארי, סמנכ"ל השיווק והמכירות של רשת מלונות דן וליאור חיימוביץ, מנכ"ל מלון דן פנורמה תל אביב, אירחו כ-500 נציגים ונציגות של חברות מהמשק הישראלי באירוע השנתי של מועדון "ליידי ולורד דן".

האורחים נהנו מארוחת ערב באולם הנשפים של מלון דן פנורמה תל אביב ולאחר מכן ממופע אקוסטי של הזמרת שירי מימון.

ניסנבאום, שהיה זה אירוע ליידי ולורד דן הראשון שלו מאז שנכנס לתפקיד, אמר כי "ירשתי חברה עם תרבות אירגונית מדהימה. ידעתי שאם אחזור לעבוד בארץ זה יהיה רק במלונות דן. הרשת מתחדשת ורק בשנה האחרונה השקנו שני מלונות חדשים של הרשת – מלון לינק ומלון The Den בבנגלור. כמו כן, השנה השקענו 150 מיליון שקל בחידוש ובשיפוץ המלונות של הרשת."

בארי אמר כי "אנחנו מקיימים כל שנה את האירוע הזה מתוך הרצון לשמור על הקשר הרצוף אתכם. אני מאוד מתרגש כי הקמתי את המועדון הזה לפני קרוב ל-20 שנה והערב זה האירוע האחרון שלי של המועדון, כי אחרי 20 שנה בתפקידי במלונות דן החלטתי לפרוש".

השלט שהפתיע: "רפי בארי, כבר מתגעגעים"

בארי ניצל את ההזדמנות והזמין לבמה את האנשים שיחליפו אותו בתפקיד והציג לקהל את טלי קידר שתשמש כסמנכ"לית שיווק ודיגיטל ואת יגאל צורף שיכהן כסמנכ"ל מכירות ואיחל להם הצלחה רבה בתפקיד.

לאחר מכן הזמין בארי לבמה את כל המנכ"לים של המלונות ואנשי המועדון שנמצאים בקשר מול הלקוחות והודה להם על עבודתם. הם בתגובה הפתיעו אותו והרימו שלט ענק שהכינו לכבודו עם הכיתוב: "רפי בארי, כבר מתגעגעים" והעניקו לו זר פרחים.

באירוע השתתפו – ללצד כל הנהלת רשת מלונות דן – נציגי חברות ובהן יוניליוור ישראל, קרלסברג, אלביט, אריקסון, אליאנס, נובל אנרג'י, פיליפס, מספנות ישראל, מכון הייצוא הישראלי, פררו ישראל, HP, טכניון, רפאל, ג'נרל מוטורס, 3M, לשכת המסחר ישראל גרמניה, ניו מדיקל ועוד.

Exit mobile version