Site icon IAS

ביפו מתחדשים בבראנץ׳ חדש של מלון המרקט האוס

מנות חדשות בבראנץ' הטעים של מלון מרקט האוס. צילום שוש להב

הבראנץ' – ארוחה שהיא שילוב של ארוחת בוקר וצהריים, הפכה לפופולרית בין חובבי הבילויים הקולינריים, על-כן, אני שמחה לבשר על חוויה מאד טעימה ומהנה: בראנץ' חדש שנפתח לקהל הרחב במלון מרקט האוס, מרשת אטלס, שבשנתו העשירית מתחדש ומתרענן.

בחלל היפיפיה של קומת הכניסה של מלון מרקט האוס, ממוקמת מסעדת המלון הייחודי, מסביבה חלונות פתוחים משובצים באור, דרכם המרצפות ההיסטוריות של העיר כמו מתמזגות עם העיצוב הפנימי של המלון, השואף להיות חלק מהנוף המקומי בו הוא פועל. במלון מוגש החל מה 1.7 בראנץ׳ חדש, עשיר ומפנק, המשלב מנות מן המטבח הערבי לבנטיני, עם בופה עשיר בסוגי סלטים מגוונים, מאפים ועוד.

תענוג לצפות בעובדי המלון, המעורבים מאד במלאכת הבראנץ': החל מאבי כהן – מנהל המלון, שאינו מהסס בשעות העומס להושיט יד (בעצם את שתי הידיים), להגיש מנות האוכל לסועדים, לשאול לשלומם ולפנות השולחנות; עבור לנטשה צ'רני – המנהלת ביד רמה את חדר האוכל, קולה מלווה כל אורח וסועד במסעדה ודואגת שלא יחסר להם דבר; דרך טארק – השף הצעיר, שבין חיוך לשירות, מפליא במנות אוכל חדשות וטעימות; וכלה במלצריות החביבות ובכל אנשי הצוות – איש ואישה בתפקידיהם המגוונים. אכלתי בהנאה רבה ולא הותרתי דבר בצלחת. בראנץ' ממש מומלץ.

אבי כהן, מנהל מלון מרקט האוס, מגיש עוגיות מהתנור בבראנץ' החדש. צילום שוש להב

 הבראנץ' הכשר

מתקיים בימים א'-ו' ומגיש מנות עיקריות באווירת יפו והמטבח המקומי, המותאמות לשעות הבוקר, לצד ערק וקאווה שיאפשרו לכם להמשיך להסתובב בנפתולי סמטאות העיר בכיף, ולהתחבר לאווירה המקומית. הבראנץ׳ מוגש בבופה פתוח, המושתת על מגוון רחב של סלטים טריים, פלטת גבינות קשות ישראליות, מיצים טריים סחוטים ללא הגבלה, מאפים ולחמים – ביניהם פרנות זעתר ושומשום, לחמי כוסמין ושיפון. נמצא כאן פינת בורקס יפואי עם ביצים קשות, רסק עגבניות מגורדות, סחוג ירוק וחמוצי הבית. זאת לצד גישה ללא הגבלה למזנון חם, עם פלנצ׳ת אנטי פסטי עשירה. צלוחיות אישיות של כדורי לבאנה על טאבולה, סלמון, מטיאס, איקרא, קעריות באבא גנוש, גבינות רכות, זיתים וחלבה, וגם פינת בריאות עם פירות טריים ומבחר רחב של אגוזים, גרנולות ועוד.

בנוסף, ישנה מנה עיקרית לבחירה מבין מנות כגון: מסבחת/חומוס הבית – מוגשת עם כדורי פלאפל, בצל, צלחת חריפים, ופיתות. העיג׳ה של מייסר – קציצות ירק עם יוגורט, שום ונענע. בוריק – מעטפת בצק דק מטוגנת עם ביצה רכה. שקשוקה אדומה פיקנטית, ספיישל של קרואסון שקשוקה ירוקה ופטה.

מבחר מנות הבראנץ' החדש במרקט האוס. צילום נועם פריסמן

מלון מרקט האוס  

מלון מרקט האוס, אותו מנהל אבי כהן, שייך לרשת מלונות הבוטיק אטלס, המתמחה ביצירת חוויות אורבניות, ומלונותיה הם חלק בלתי נפרד מהסביבה בה הם פועלים.  מיקומו הייחודי של המרקט האוס בלב יפו, סמוך לכיכר השעון ולמרכז הפועם של שוק הפשפשים, הוא תחנת חובה למטיילים באזור. חלון שקוף ברצפת המבואה חושף את עברה המפואר של העיר, בשרידים ארכיאולוגיים של קאפלה ביזנטית מהמאה השמינית לספירה, ועיצוב המלון מושפע מאווירת שוק הפשפשים הסמוך, בפריטים ואמנות המבטאים את הפסיפס הייחודי של יפו.

אווירת יפו התוססת, מקיפה את האורחים מכל עבר, והמרקט האוס הוא נקודת ההתחלה המושלמת לצאת ממנה, ולתת לרגליים חופש לחקור את הסביבה המשופעת באטרקציות: שוק הפשפשים הצבעוני הסמוך וההומה; נמל יפו היפיפה הנמצא במרחק הליכה קלה' עם הנוף הפתוח אל הים וקו החוף היפה של תל אביב; הגלריות והמוזיאונים שביפו העתיקה; או פשוט להנות מהסביבה הייחודית, הממזגת דו קיום, עבר והווה, במרכז תרבותי וקולינרי אורבני שאין שני לו.

מחיר הארוחה: 145 ₪.

מרקט האוס.

בית האשל 5, תל אביב.

הבראנץ' מתקיים בימי א׳-ו׳.

בין השעות 07:00 – 12:00.

ימי שישי 7:00 – 13:00.

להזמנת מקוםלאתר

Exit mobile version