Site icon IAS

אירוע הוקרה למלונאים בבית הנשיא יצחק הרצוג, ובמעמד שר התיירות חיים כץ

באירוע הוקרה למלונאים בבית הנשיא. צילום אבי קנר / אדיבות משרד התיירות

אתמול (ג) התקיים אירוע הוקרה למלונאים בבית הנשיא, ביוזמת נשיא המדינה, יצחק הרצוג, ובמעמד שר התיירות, חיים כץ. במסגרת זו, נשיא המדינה קיבל סקירה מקיפה מהשר כץ וחברי התאחדות המלונות, על הליך הקמת החמ"ל המשותף למשרד התיירות והמלונאים, ועל מערך שיבוץ המפונים בבתי מלון, תוך מתן מעטפת לצרכי היום יום השונים.

יצחק הרצוג, נשיא המדינה: "המלונות בישראל התגייסו למשימה הכי חשובה, לתת לעורף להיות תחת קורת גג במצב חירום. אני מברך את המלונות, מודה להתאחדות המלונאים ולשר התיירות חיים כץ  על עבודה נהדרת ושיתוף פעולה".

חיים כץ, שר התיירות: ״כששמעתי על החלטת הממשלה בעניין הפינוי, החלטתי לקחת את הפינוי תחת חסותי. המלונאים נרתמו ללא כל היסוס ועל כך אני מודה להם מאוד, בתי המלון הפכו להיות ישובים עם בתי ספר ותעסוקה לילדים. אני קורא למלונאים, תוודאו שאנשים עושים צ'ק אאוט כדי שיקבלו את המענק היומי״.

אלי כהן, נשיא התאחדות בתי המלון: "אם לא שר התיירות חיים כץ, היה משבר הומניטרי גדול ואמיתי בכל הקשור לפינוי תושבים. מלונאי ישראל גאים לקחת חלק בעשייה לאומית ציונית אמיתית. אנו עושים הכל כדי שהמפונים ירגישו בבית ומייחלים ליום שיוכלו לשוב לבתיהם ויחזרו אלינו כאורחים".

Exit mobile version