Site icon IAS

איסתא נכסים וישרוטל יקימו מלון באילת ב-180 מיליון שקל

המלון הראשון של רשת ישרוטל באילת, מלון המלך שלמה, לאחר השיפוץ. צילום יח"צ

עוד מלון בהתהוות לרשת ישרוטל. מנכ"ל רשת המלונות, ליאור רביב, רמז הבוקר במסיבת העיתונאים על מלון נוסף שהרשת תקים באילת. הערב הודיעו החברות כי איסתא נכסים חברה-בת של איסתא מחזיקה ב-10% מחברת ש.א.אלה השקעות ופיתוח שהיא בעלת זכות חכירה בקרקע באילת שכיום בנוי עליה מרכז מסחרי בן קומה אחת. בהתאם לתב"ע הנוכחית, ניתן להקים על הקרקע מלון בדירוג B בן 133 חדרים, בעוד שהחברה מקדמת תכנית לשינוי התב"ע שתאפשר הקמת  מלון בן 183 חדרים, תוך הריסת המכרז המסחרי .

מנכ"ל ישרוטל, ליאור רביב, והמצגת על תוכניות הרשת לשנים הקרובות. צילום עירית רוזנבלום

אמדן ההשקעות הצפויות לצורך הקמת המלון הינו כ-183 מיליון שקל.

עוד בשנת 2013 התקשרו יתר בעלי המניות בחברת הנכס בהסכם למכירת 50% מהונה המונפק שלה לישרוטל בע"מ, כאשר השלמת העסקה כפופה למספר תנאים מתלים, לרבות קבלת  אישור מאת הממונה על התחרות תוך 21 ימים. עם השלמת עסקת מכירת המניות הנ"ל, ייכנסו לתוקפם הסכם שכירות בין ישרוטל לחברת הנכס,  לפיו ישרוטל תשכור את המלון לתקופה של 30 שנה ממועד  מסירתו, עם אופציה להארכה לתקופה נוספת בת 2 שנים ו- 33 חודשים, וזאת בתמורה לדמי שכירות שנתיים על פי אחוזים משתנים ממחזור המלון עד לתקרות מסוימות או מחיר שנתי קבוע צמוד למדד הנגזר מכלל עלויות ההקמה של המלון, לפי הגבוה ביניהם.

רביב מישרוטל אמר הבוקר כי “אנחנו מתכננים עוד מלון באילת, שבקרוב נוכל להודיע על כך, מלון מאד מיוחד, בקונצפט פורץ דרך בריבוע”.

Exit mobile version