Site icon IAS

אות הוקרה למלון איביס ירושלים מאקספדיה

חדר זוגי במלון איביס מרכז ירושלים מרשת אקור. צילום יעל הרמן

מלון Ibis Jerusalem city center במרכז העיר ירושלים קיבל את אות ההוקרה מאתר Expedia הבינלאומי על חדירה לשוק וביצועים יוצאי דופן למלון בשנתו הראשונה, הן בכמות לינות והן בהכנסות.

בהודעה הרשמית על זכייתו של המלון באות ההוקרה נאמר כי "רק אחוז מהמלונות בעולם זכו לקבל אות הוקרה ואנו מאחלים הצלחה לצוות IBIS STYLES  לזכות גם בשנה הבאה".

מימין, טל פלדבוי מנהלת השיווק והמכירות של מלונות IBIS מקבלת את המגן מידי אוסנת שרמן שואן מאקספדיה ישראל. צילום יח"צ

"אנו גאים מאד על הבחירה", אמר מנכ"ל מלונות IBIS ישראל, אהרון ברנשטיין. "לקבל הודעה כזו מאקספידיה חודשים ספורים לאחר שפתחנו את מלון איביס סטיילס ורק שנה וחצי לאחר פתיחת Ibis Jerusalem city center זה מרגש מאוד, ומוכיח כי צוות המלון  בראשותה של טל פלדבוי מנהלת השיווק והמכירות של מלונות IBIS אכן עושה עבודה מצוינת וכל צוות המלון עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר הקיימים בעולם. הישג זה מרגש עוד יותר מכיוון שמדובר בדירוג של המבקרים עצמם, אשר חוו באופן אישי את רמת האירוח הגבוהה שאנו מעניקים לכל אורח השוהה במלון. אני מבטיח להמשיך לפעול להעניק את רמת השירות הטובה ביותר גם בשנים הבאות והמשיך להיות מקור גאווה לירושלים ולישראל בכלל".

מלון Ibis Jerusalem city center נפתח לפני כשנה וחצי במרכז ירושלים. זהו המלון הראשון של מותג בתי המלון הבינלאומי ibis מרשת אקור (Accor), המונה מעל 4,200 בתי מלון ברחבי העולם ומעל 39 מותגים שונים, כאשר כ-2,200 מתוכם שייכים למותג ibis.

מותג צעיר ואורבני

מלון איביס במרכז ירושלים. צילום יח"צ

המלון ממוקם ברחוב יצחק אלישר, צמוד לכיכר ציון, בלב ליבה של העיר ירושלים, וכך, אורחי המלון נהנים ממיקום אטרקטיבי במיוחד; דקה הליכה ממדרחוב בן יהודה וכיכר ציון, מספר דקות מתחנת הרכבת הקלה, שוק מחנה יהודה ומרחק הליכה קצר ממגוון אטרקציות תיירותיות בעיר כמו שער יפו, העיר עתיקה, מגדל דוד, כיכר המוסיקה, מוזיאון יהדות איטליה, מעלית הזמן, מוזיאון ידידי ציון, בית הכנסת הגדול ושפע של גלריות, מוזיאונים, אטרקציות, בתי קפה, ברים, מסעדות ומרכזי קניות שונים.

המלון שייך לקטגוריית  Ibis Hotelsשל המותג, ועל כן מעוצב בצורה זהה ליתר מלונות המותג, בעיצוב צעיר, קליל ואורבני, ריהוט מחומרים טבעיים ובצבעים חמים (עץ ואדום), אטום לרעש ועל פי האיכויות והסטנדרטים של רשת אקור ומותגי ibis העולמיים. כל חדר במלון מציע לאורחיו מיטה עם המזרן הייחודי Sweet BedTM by ibis מבית היוצר של מותג  ibisהעולמי, אותו ניתן גם לרכוש באופן פרטי.

מלון Ibis Jerusalem city center, מציע לאורחיו WI-FI חופשי, עמדה להשכרת אופניים, ארוחת בוקר ישראלית עשירה המוגשת בין השעות 06:30-10:00, וארוחת בוקר קלילה הכוללת עוגות, עוגיות ושתיה חמה בין השעות 04:00-06:30 ו- 10:00-12:00. בנוסף, עומד לרשות המבקרים בר המציע ארוחות קלות של כריכים, סלטים, עוגות פאי, פלטת גבינות 24/7.

חלק מחזון הרשת והמותג במיוחד הינו ליצור אינטראקציה בין האורחים השונים המגיעים מארצות שונות ותרבויות שונות. לשם כך, מציע המלון למבקריו שולחנות בר ארוכים בחדר האוכל, שם אפשר לשבת וליצור שיח מגוון עם שאר האורחים. בנוסף, צמוד ללובי, בבר המלון מתקיים מדי יום happy hour של משקה או מאכל משתנה על חשבון הבית.

אתר.

Exit mobile version