Site icon IAS

אולה: מלון NYX לפתאל במדריד

חדר במלון NYX החדש במדריד. ספרד תתפוס את מקום ארה"ב כיעד השני בעולם. צילום יח"צ

פתאל, רשת המלונות הבינלאומית הישראלית, מרחיבה את מותג מלונות הלייף סטייל הבינלאומי שלה NYX, וחונכת מלון חדש בלב מרכז העסקים והבילוי של מדריד, ליד איצטדיון סנטיאגו Bernabé ושדרת המותגים הגדולה – Calle Orense. המלון מנוהל על ידי רשת לאונרדו מבית פתאל נכסים אירופה, בראשות דני רוג'ר.

למרות שרוב אורחי המלונות של רשת פתאל באירופה הם אירופים ותיירי-פנים, מגיעים אליהם גם לא מעט ישראלים.  לפי נתוני רשות שדות התעופה (רש"ת), בקו תל אביב-מדריד חל מתחילת השנה ועד חודש אפריל גידול של 15% ל-150,6 אלף נוסעים (יוצאים ונכנסים, ישראלים ותיירים), בעוד בקו תל אביב-ברצלונה נרשמו 115,8 אלף נוסעים – ללא שינוי לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

מימין, דוד פתאל מייסד ויו"ר רשת פתאל ודני רוג'ר, מנהל מלונות  פתאל באירופה.  צילום עירית רוזנבלום

המלון החדש, השלישי מבין ארבעה המתוכננים תחת המותג NYX, הוקם בהשקעה של למעלה מעשרה מיליון יורו ומשתרע על פני 1000 מ"ר. המלון מתפרס על פני 6 קומות וכולל 180 חדרים מעוצבים בסגנון אקלקטי עכשווי, העולים בקנה אחד עם אופייה ההטרוגני של העיר מדריד.

לפי הגדרת החברה, המלון מותאם לאיש העסקים המודרני, המחפש סביבה וממשקי עבודה נוחים לשעות היום, ופנאי ובילוי לשעות הערב. כמו כן, המלון מיועד למטיילי הדור הצעיר, שחיים את העיר התוססת ומתחברים לטרנדים ולאופנות המשתנות בה.

 מגוון של צבעים, בדים ומרקמים

מעצב-העל הגרמני אנדריאס ניודהאם, אשר אמון על עיצוב המלון, הקפיד לשמר את קו העיצוב הייחודי שמאפיין את מותג NYX העולמי וניתן למצוא בו מגוון רחב של צבעים, בדים, מרקמים, ריהוט אקלקטי, אמנות עכשווית וחומרים איכותיים, ביניהם: סגנון ריהוט אותנטי משנות ה-70, חפצי נוי דקורטיביים, ספות ומרבצים וגופי תאורה מודרניים. לצד זה, המלון מציג רפרטואר שלם של אוספים, תמונות ורישומים, פרי יצירתם של כישרונות צעירים מקומיים מובילים.

חדרי המלון מתחלקים לשלוש קטגוריות כאשר גודל החדר נע בין 14-25 מ"ר. כמו כן מציע המלון לאנשי העסקים ארבעה חדרי ישיבות המצוידים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, המתאימים לפגישות עסקיות או לאירועים עסקיים פרטיים.

חלל ארוחות הבוקר במלון משתרע על פני כל קומת הקרקע ובגג ניתן למצוא בריכה רחבת ידיים. בנוסף, במלון לאונג' מפואר ובלובי ישנו בר קוקטיילים מרווח עם מקומות ישיבה נוחים, בהם יכולים האורחים להירגע וליהנות ממשקה ומהופעות של תקליטנים ואמנים מקומיים מספר לילות בשבוע.

מלון NYX של פתאל בתל אביב. צילום יח"צ

אסף פתאל, מנהל עסקי ברשת ואחראי על פתיחת מלונות חדשים, מסר: "מותג NYX, מותג הלייף סטייל של רשת מלונות פתאל, מציע חוויית נופש יוקרתית, דינמית ואופנתית, שמתכתבת עם הרוח המודרנית והתוססת של העיר מדריד. ההחלטה לפתוח את המלון במיקום מרכזי, באזור הקניות והעסקים של העיר, מטרתה לאפשר למטיילים צעירים להיות ב'מרכז העניינים' ולהציע לאנשי העסקים המגיעים לאזור ליהנות מחוויה מגוונת המשלבת "ביזנס ופלז'ר"- עבודה ביום ובילוי ופנאי בשעות הערב"

מותג NYX הינו מותג הלייף סטייל של רשת מלונות פתאל, פועל באירופה בפראג, במילאנו ועתה במדריד ובהמשך השנה במינכן. מלונות נוספים של המותג באירופה צפויים להיפתח במהלך 2019. בישראל פועל המותג בתל אביב, הרצליה וב-2021 עתיד להיפתח NYX ירושלים. מלונות המותג ממוקמים בלוקיישנים אסטרטגיים ומציעים קרבה לנמלי תעופה, למרכזי הערים השוקקים או לפרברים השלווים.

רשת מלונות פתאל, רשת המלונות הישראלית הגדולה בעולם, נוסדה בשנת 1998 על ידי דוד פתאל. לרשת פתאל 170 מלונות ב-17 מדינות, ביניהן גרמניה, ספרד, הולנד, איטליה, פולין, אנגליה, אירלנד, סקוטלנד, בלגיה ופאפוס בקפריסין. באירופה המלונות משתייכים למותגים לאונרדו ו-NYX והם ממוקמים ביעדים פופולריים במרכזי הערים ופונים לתיירים, אנשי עסקים וזוגות.

Exit mobile version