Site icon IAS

רשת מריוט מצטרפת לקונספט הכל כלול

ריזורט בפונטה קאנה ברפובליקה הדומיניקנית. מריוט מתכננת בה אתר נופש הכל כלול. צילום Depositphotos

בתגובה לרצון ההולך וגובר של צרכנים ברחבי העולם לחופשות פרימיום ונטולות דאגות, הודיעה רשת המלונות מריוט אינטרנשיונל כי היא משיקה פלטפורמת "הכל כלול" כדי לשרת את פלח הנופש הזה הצובר פופולאריות בעולם. החברה הודיעה גם כי חתמה על חוזי ניהול עם מפתחי מלונות המתכננים להקים חמישה אתרי נופש "הכל כלול" חדשים, בהשקעה של יותר מ-800 מיליון דולר כשהם מפגינים אמון במועדון הלקוחות ובמומחיות התפעולית של מריוט אינטרנשיונל. אתרי הנופש צפויים להיפתח בין 2022 ל-2025.

"פלטפורמת הנופש החדשה 'הכל כלול' שלנו היא התקדמות טבעית עבור מריוט אינטרנשיונל," אמר טוני קפואנו, סמנכ"ל מריוט אינטרנשיונל והממונה על הפיתוח הגלובלי. "זה ייתן לבעלים הצעת ערך המשנה את חוקי המשחק עבור פרויקטים יוקרתיים ונופש פרימיום שלהם ברחבי העולם, תוך מתן אפשרות לאורחים לחופשה חדשה עם מותגים שהם סומכים עליהם".

מריוט אינטרנשיונל מתכננת להרחיב עוד יותר את פורטפוליו "הכל כלול" ביעדי פנאי פופולריים ברחבי העולם, כשהיא משלבת בין נכסים חדשים לשידרוג של אתרי נופש קיימים, כולל נכסים שנמצאים כיום ברשות מריוט אינטרנשיונל. הפלטפורמה החדשה תיתן ל-133 מיליון חברי מועדון הנאמנות Bonvoy של מריוט אפשרות להרוויח ולממש נקודות עבור קונספט נוח זה.

הישראלים מכירים זה מכבר את מלונות "הכל כלול" שבטורקיה, שהפכה את שיטת האירוח המלונאי הזה להצלחה מסחררת: אזור הנופש שלה אנטליה, משך בחודשים ינואר-יולי השנה יותר מ-8 מיליון תיירים בינלאומיים ומגמת הגידול הולכת ונמשכת.

מלון פפיון זאוגמה הכל כלול בבלק באנטליה, טורקיה, מולדת "הכל כלול". צילום עירית רוזנבלום

חוזי הניהול החדשים שנחתמו על ידי מריוט אינטרנשיונל צפויים לספק חמישה מלונות "הכל כלול" בפונטה קאנה שברפובליקה הדומיניקנית ובמקסיקו במותגים אוטוגרף קולקשן, ריץ קרלטון ריזורט, ווסטין ריזורט ומריוט ריזורט, שיחד יציעו יותר מ-2,000 חדרים.

הפרויקט העיקרי הוא NIA, יעד הדגל שיכלול ארבע מחוויות הפרימיום ומותגי היוקרה של מריוט אינטרנשיונל על 220 דונמים טרופיים לאורך חוף האוקיאנוס השקט.

מריוט אינטרנשיונל ממנפת את המותגים שלה

בהתחשב בביקוש ההולך וגובר לחופשת הכל כלול יוקרתית, מתכננת מריוט אינטרנשיונל למנף תחילה במסגרת שירות מלא ויוקרה את המותגים  ריץ קרלטון,  לאקשרי קולקשן מריוט, ווסטין  מלונות מריוט  W  ואוטוגרף ודלתא על ידי מריוט. האורחים ייהנו מחווית נופש הכל כלול, "יחד עם ההנחות והאספקטים האסתטיים, הקולינריים והעיצוביים הייחודיים לכל מותג". אתרי נופש הכל כלול הנושאים את המותג מלונות מריוט, למשל, יהיו מוכוונים בעיקר למשפחות, ואילו אתרי הנופש הנושאים את המותג W מלונות יתאימו למבוגרים.

"המגוון והטבע הגלובלי של המותגים שלנו מעניקים לאורחים את ההזדמנות למצוא את ההתאמה המושלמת כמעט לכל חווית טיול או יעד," אמרה טינה אדמונדסון, מנהלת המותגים הגלובלית במריוט אינטרנשיונל. "על ידי הרחבת הפורטפוליו שלנו עם יוזמה חדשה זו, אנו פותחים דרך חדשה למטיילים לחקור את המותגים המדהימים שלנו – מווסטין ועד W – דרך עדשת 'הכל כלול' החדשה ".

מלון שרתון תל אביב, גם הוא מרשת מריוט, לאחר שזו רכשה את סטארווד. צילום יח"צ

אתרי הנופש הכל כלולים של מריוט אינטרנשיונל יציעו מגוון של שירותים, אפשרויות וחוויות קולינריות לכל הגילאים, המותאמים לכל מותג. למבוגרים, מתקני הכל כלול עשויים לכלול מתקני כושר וספא, ארוחות ללא הזמנה מראש במסעדות גורמה, בריכות למבוגרים בלבד עם ברים שטים, שירות חדרים 24 שעות ביממה, מועדוני לילה מקומיים ותוכניות משקאות מובחרים ללא הגבלה. אתרי נופש עם אוריינטציה משפחתית עשויים להציע אפשרויות כגון ספורט ימי ופעילויות ספורט אחרות, מועדוני ילדים ונוער חדשניים ומקומות בילוי מרובים.

בספטמבר 2016 רכשה מריוט את רשת Starwood Hotels & Resorts ובכך הפכה לרשת המלונות הגדולה בעולם עם מעל ל-5700 מלונות ו-1.1 מיליון חדרים. רכישה זו סיפקה למריוט אינטרנשיונל גם ניסיון בפלח שוק "הכל כלול" המלונאי זה, כאשר קיבלה לידיה את הפעילות של ווסטין גולף ריזורט וספא בן 406 חדרים, פלאיה קונטשאל בקוסטה ריקה.

בישראל פועלים כמה מלונות במותגי מריוט ובהם ריץ קרלטון הרצליה, פאבליקה הרצליה, שרתון תל אביב ומלון Jaffa ביפו במותג לאקשרי קולקשן – אף אחד מהם לא בקונספט של הכל כלול.

Exit mobile version