Site icon IAS

רשת מלונות לאונרדו של פתאל באירופה השיקה מותג ספא עצמאי

מלון מידלנד במנצ'סטר. פתאל פתח בו את מותג הספא Rena. צילום יח"צ

רשת לאונרדו מבית מלונות פתאל באירופה, השיקה מותג ספא עצמאי בשם Rena. הוא יופעל במלונות לאונרדו רויאל מובחרים של הרשת ברחבי הממלכה המאוחדת החל מהחודש.

לפי פרסום בחו"ל, הספא החדש יושק במלון לאונרדו רויאל לונדון סיטי, לאונרדו רויאל לונדון טאואר ברידג', לאונרדו רויאל לונדון סנט פאול, ג'ורי-אין לונדון הולבורן ולאונרדו רויאל סאותהמפטון גראנד הארבור.

בנובמבר יושק הספא במלון מידלנד במנצ'סטר. באוקטובר 2018 רכשה פתאל החזקות את המלון היוקרתי בליבה של מנצ'סטר יחד עם רשת פנדוקס, בתמורה לכ-115 מיליון ליש”ט (חלקה של פתאל בעסקה הסתכם בכ-14 מיליון ליש”ט). במסגרת ההסכם, פתאל שכרה ותנהל את המלון לתקופה של 35 שנה. בנוסף, הוחלט על השקעה משותפת של כ-11 מיליון ליש”ט בהשבחת המלון, שתכלול בניית חדרים חדשים נוספים.

מלון מידלנד מנצ’סטר נפתח בשנת 1903 ונחשב לאייקון בעולם התיירות. הוא בעל 4 כוכבים סופיריור ומתאפיין באדריכלות בסגנון ויקטוריאני. המלון עטור הפרסים, כולל 312 חדרים, 12 חדרי ישיבות, חדר כושר, 4 מסעדות וספא – שכעת ימותג במותג החדש של מלונות לאונרדו. מיקום המלון, במרכז מנצ’סטר ובסמוך למוקדי התיירות המובילים, הפך אותו לאחד מהמלונות האטרקטיביים באנגליה.

רשת פתאל ופנדוקס התקשרו כבר ב-2017 בעסקת המלונות הגדולה ביותר באירופה במסגרתה רכשה פתאל את ההשכרה והניהול של 36 בתי מלון JURYS INN בממלכה המאוחדת, מתוכם 20 בבעלות פנדוקס.

חומרים של מותג יופי צרפתי

ספא. צילום אילוסטרציה. לאונרדו פותח מותג משלו. צילום Depositphotos

מותג הספא החדש יציע מבחר של טיפולים מיוחדים, תוך שימוש בחומרים של מותג היופי הצרפתי  Caudalie.

לפי הצהרת הרשת, מדובר ב"מקדש עירוני", שיאפשר למבקרים לברוח ממתחי העיר. הספא יהיה פתוח  לאורחי המלון וגם ללקוחות מבחוץ, ויספק סביבה מושלמת להתחדשות.

מכוני הספא של Rena מתהדרים, לצד הטיפולים, גם בבריכות מחוממות וחוויות מים תרמיים, כולל סאונות ובריכות ספא, העומדים לרשות המבקרים שיוכלו ליהנות מהם לפני או אחרי הטיפול.

לפתאל למעלה מ-11,300 חדרי מלון בבריטניה ובאירלנד

בחודש מרץ השנה התקשרה חברה-נכדה של פתאל החזקות בהסכמי שכירות ל-4 בתי מלון בלונדון, בתמורה לדמי שכירות שנתיים בסכום של כ-55 מיליון ליש”ט לשנה. שלושה מהמלונות הללו פועלים כעת תחת המותג לאונרדו רויאל ונרכשו כשכבר היתה בהם בריכה מובנית והרביעי פועל במותג NYX.

יו"ר הדירקטוריון, דוד פתאל, אמר אז כי עסקה זו תציב את הרשת כשחקנית מרכזית בלונדון, הנחשבת לאחת מערי התיירות המובילות בעולם.  לדבריו, אחד הפרמטרים החשובים בניהול בית מלון, הוא ללא ספק המיקום שלו וארבעת המלונות שנשכרו הם ברמה גבוהה, שיושבים במיקומים אסטרטגיים בעיר.

בשנתיים האחרונות העמיקה רשת פתאל את אחיזתה בבריטניה ובאירלנד וכיום היא מחזיקה למעלה מ-11,300 חדרי מלון.

Exit mobile version