Site icon IAS

מלון סטאי תל אביב – המלון עם הבריכה הטובה ביותר בעולם

הבריכה במלון סטאי תל אביב ביפו. גם מותג היוקרה הזה יורחב. צילום אסף פינצ'וק

מלון סטאי תל אביב בבעלות האחים נקש שנפתח לפני כשנה, נקבע על ידי אתר התיירות הבינלאומי  Jetsetter למלון עם "הבריכה הטובה ביותר בעולם". זאת במסגרת העיטורים שהעניק האתר החשוב לבתי מלון ברחבי העולם כאשר הוא מקדים את מלון קטיקייס (Katikies) במיקונוס שביוון.

התוצאות מופיעות בסקר השנתי שהאתר מפרסם תחת הכותרת 2019 JETSETTER BEST of the BEST awards.

בדיווח על מלון סטאי תל אביב, מתואר המבנה הייחודי ומיקומו של המלון  (בכיכר השעון ביפו). כן מפרסם אתר Jetsetter את יתרונותיו של המלון וכותב בין היתר: "מלון יוקרה הבנוי בתוך מצודה. האורחים מגיעים לכאן בגלל ההיסטוריה – יש כאן קשתות אבן מימי הצלבנים וסורגי חלונות מהתקופה העות'מאנית עוד מהימים שבהם שימש המקום בית מאסר –  אבל הם נשארים במלון בזכות האווירה פרי עמלה של חברת העיצוב הלונדונית ARA שהזרימה שפע של דרמה מזרח תיכונית לחדרי האורחים (שטיחים טורקיים, גופי תאורה בסגנון ערבי), יצרה תערובת מעוצבת להפליא של ישן וחדש במרחבים הציבוריים… "

דגש מיוחד הושם בתיאור הגג "המהמם מכול. בעיר משופעת בריכות (אחרי הכול, זהו המזרח התיכון שבו מידות החום נעות סביב ה-30 מעלות ומעלה), הבריכה שבסטאי, הצופה אל הים התיכון, היא ללא ספק הסקסית מכולם. צריך להקדים להגיע לשם כדי לתפוס מיטת שיזוף  ולא להזיז ולו שריר אחד עד לבואה של השקיעה התל אביבית האגדית." 

הכתרת הבריכה במלון סטאי תל אביב על ידי אתר Jetsetter כטובה ביותר בעולם, מצטרפת לבחירת גג המלון על ידי האתר האמריקאי החשוב 'פורבס' כאחד מעשרת הגגות הטובים בעולם מבין בתי המלון החדשים שנפתחו בשנת 2018.

Exit mobile version