Site icon IAS

דיסני: מצעד של כוכבים

שניה משמאל, בריג'יד מקדונל מנהלת שיווק בינלאומי בחברת דיסני לצד צוות אראי וטל תעופה. צילום עוזי בכר

שניה משמאל, בריג'יד מקדונל מנהלת שיווק בינלאומי בחברת דיסני לצד צוות אראי וטל תעופה. צילום עוזי בכר

אירוע סוכנים של חברת דיסני, נערך אתמול ( ג') במלון שרתון תל אביב, אליו הגיעה מפריז בריג'יד מקדונל (Brigid McDonnell), מנהלת שיווק בינלאומי בחברה. סנדקי האירוע היו חברות טל תעופה ואראי, נציגי פארק דיסנילנד פריז ודיסניוורלד אורלנדו. אראי גם משמשת נציגה בלעדית של חברת השיט דיסני קרוז ליין בישראל. זאב ארנון, מנכ"ל חברת אראי : "זו הפעם הראשונה שדיסני מקיימים בארץ אירוע מסוג זה. אנחנו מיצגים את דיסני הפארקים משנת 89' ואת דיסני קרוז ליין משנת 96' ולא היה דבר כזה".

גדעון טהלר, מנכ"ל חברת טל תעופה: "אני מאוד גאה וכבוד גדול עבורי להיות כאן. אני מעדיף למות צעיר – אבל כמה שיותר מאוחר. אימצתי את המשפט הזה ובשביל להרגיש צעיר אתה חייב לרגש את עצמך כל הזמן. אחד הדברים שמרגשים אותי זה הפארקים של דיסני. מיותר לציין שהפארקים של דיסני לא מיועדים רק לצעירים, אלא גם למבוגרים ולכן המשיכו לרגש את עצמכם ואת הלקוחות שלכם".

וזאב ארנון הוסיף "תודה לכל הסוכנים שהגיעו להשתתף היום ולבריג'ד שהגיעה במיוחד מפריז".

אז מה באמת חדש בממלכתם של מיקי, מיני ושאר הדמויות הקסומות ?

הכניסה לדיסנילנד פריז. צילום עוזי בכר

דיסנילד פריז

בדיסנילנד פריז חגגו יום הולדת 25 והחליטו להאריך את החגיגה עד ל-9 לספטמבר. חגיגת רבע המאה מלווה במופע זיקוקים לילי מרשים יותר מבעבר,  Disney Illumination שמו. זהו מצעד מלא כוכבים, אטרקציות של "מלחמת הכוכבים" ודברים מיוחדים נוספים. גם התהלוכה היומית המסורתית הפכה למיוחדת ומרשימה יותר, עם תלבושות ודמויות חדשות, מוסיקה מתנגנת בצליל חדש ועדכני.

עונת קיץ החדשה מתחילה ב-10 ליוני ונמשכת עד ה-30 לספטמבר 2018 כשהיא מבשרת את פתיחת ה-Marvel Summer of Super Heroes ב-Walt Disney Studios Park. כל זה, יחד עם גיבורי- העל של מארבל כולל ספיידר-מן, איירון מן, קפטן אמריקה ועוד, הנוחתים בדיסנילנד פריז לסיום חגיגות ה-25.

בריג'יד מקדונל לחשה לי לפני תחילת האירוע ומאוחר יותר לקהל הסוכנים, כי קיימת תוכנית  להרחבת Walt Disney Studios Park בסכום המוערך ב-2 מיליארד דולר, שתסתיים בעוד מספר שנים עם שלושה מתחמים חדשים: Marvelend , Frozenland ו- Starwarsland. בשורה משמחת נוספת היא WIFI חינמי בתחומי הפארק ולא רק במלונות, כפי שהיה עד כה.

למי שלא מעודכן עדיין, תחנת הרכבת אליו מגיעות הרכבות EUROSTAR  I –RER (המחברת את פריז עם הפרברים שלה), ממוקמת ממש בכניסה לדיסנילנד ולכן ההגעה קלה למי שמגיע ממרכז פריז, מאזור אחר של צרפת או אפילו מלונדון. זמן הנסיעה ממרכז פריז, 35 דקות. ממש לפני הכניסה לפארק בקרו ב-DISNEY VILLAGE  – אזור הקניות, הארוחות והבילויים.

תוכנית ה-TOP TIPS  כוללת את ה-FASTPASS לכל מי ששוהה במלונות דיסני ומאפשר לקבוע שעת הגעה לאחד המתקנים במקרה ויש לחץ של משתתפים. זה חד-פעמי וניתן לחדשו שוב ושוב.

ה-VIP FASTPASS  מוענק לאורחי הסוויטות של אחד מבתי המלון בפארק המאפשר להיכנס לכל מתקן ללא תור.

SINGLE RIDER – כרטיס כניסה ליחיד הרשאי להצטרף לקבוצה לא מלאה (פחות מ-20 אורחים) הממתינה לכניסה.

BABY SWITCH – במקרה של זוג הורים עם תינוק ומאפשר לאחד ההורים להיכנס ואז להתחלף בשמירה על התינוק.

לא לשכוח את אפליקציית דיסני (Mobile App) – מקור מידע חיוני של כל השירותים בפארק: זמני הופעות, מיקום מסעדות וכדומה.

ה- DISNEY PHOTOPASS – מרכז את כל התמונות שצולמו בתוך המתקנים אותם ניתן  להוריד בסיום החופשה.

7 בתי מלון קיימים במתחם, עם היתרון של מפגש יומי בדמויות המצויירות וזמן ארוך יותר של בילוי  במתקני הפארקים. אחד מבתי המלון שיעברו שיפוץ הוא מלון ניו יורק שיהפוך ל- Disney’s Hotel New York – The Art of Marvel .

דיסניוורלד אורלנדו. צילום עוזי בכר

דיסניוורלד

אחרי ההצלחה המסחררת של מתחם הפנדורה  (THE WORLD OF AVATAR) בקיץ שעבר, ייפתח בחודש יוני הקרוב ה-TOY STORY LAND ב-DESNY HOLLEVOD STUDIOS . המתחם כולו בנוי בהשראת צעצועים. בשני "הלאנדים" שעות הפעילות יוארכו.

"עד היום דיסני חגגו את ההאלואין (ליל כל הקדושים) בדיסניוורלד אורלנדו בכניסה חינם. החל מהשנה הם החלו למכור כרטיסים במטרה לווסת את כמות האנשים המגיעים. זהו מוצר נוסף אותו התחלנו למכור. בנוסף לזה, בפארק המים 'טייפון לגון' מפעילים מופע אור-קולי במהלך חודש יוני וגם את זה התחלנו למכור", הוסיף זאב.

דיסני דרים עוגנת באי הפרטי קאסטאווי קי. צילום עוזי בכר

דיסני קרוז ליין

חברת שיט התענוגות בונה 3 אניות חדשות שיתווספו לצי המונה כרגע 4 אניות ויושקו בשנים 2021, 2022 ו- 2023 כאשר החברה לא חשפה עדיין את שמותיהן ומסלולן. בשלב זה האוניות הפועלות מבצעות מסלולי שיט באזור הקריבים, אלסקה, הים התיכון והים הבלטי.

בראיון ל- IAS אמרה בריג'ד מקדונל כי האניות החדשות מיועדות לענות על דרישת הקהל לנוכח גידול במספר נוסעי הקרוזים, כאשר התפוסה הקיימת כיום עומדת על 95%.

זאב ארנון התייחס לנושא ואמר: "החברה רושמת גידול במספר הנוסעים הישראלים ובעיקר של סוויטות. מדובר בעשירון העליון ובד"כ  במשפחות עם הנכדים שרוכשים 3-4 חדרים יחד. מרביתם מבצע את המסלול של 7 לילות בים התיכון מברצלונה", סיכם ארנון.

כבכול אירוע, גם הפעם הוגרלו פרסים שהיוקרתי ביניהם היה 2 כרטיסי טיסה לפריז בחברת ASL AIRLINES  ושני לילות (שלושה ימים) בדיסנילנד פריז עבור זוג + 2 ילדים. הזוכה המאושר, גבריאל סגל, מחברת מונה טורס.

Exit mobile version