Site icon IAS

בשורה לענף התיירות: 2021 IMTM, לראשונה וירטואלית ופיזית

IMTM: תערך פיזית החל מה-15 ביוני 2021.צילום יח"צ

תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM 2021 – International Mediterranean Tourism Market, תיערך בישראל זו השנה ה-27, ולראשונה במתכונת ארוכה יותר, שתחל ב-9 בפברואר ותימשך עד ה-15 ביוני 2021 באופן וירטואלי. במסגרת התערוכה הוירטואלית, יתקיימו פגישות בין אישיות בין המשתתפים, במטרה ליצור חיבורים עסקיים בתוך ישראל, וחיבורים בינלאומיים של ישראל עם מדינות העולם. בנוסף, יתקיימו הרצאות במגוון נושאים, אפשרות לקבוע שיחות בין אישיות עם המשתתפים וחשיפה לכלל אתרי התיירות, המלונאות וחברות התעופה העולמיות. בתערוכה ישתתפו אנשי עסקים מעולם התיירות והטיולים, ובנוסף יוצג עבור המשתתפים 'חלון ראווה וירטואלי' של התערוכה הפיזית שתתקיים בהמשך.

החלק השני של תערוכת IMTM, יתקיים פיזית בין התאריכים 16-15 ביוני 2021 ב'אקספו' תל אביב בביתן 2. לאחר שנוצרה הכרות בין המשתתפים במתכונת הוירטואלית, החיבורים העסקיים בתערוכה הפיזית ימוקסמו עוד יותר. התערוכה מהווה את נקודת המפגש השנתית העיקרית ואירוע הדגל של ענף התיירות הישראלי והבינלאומי, המשלבת ומפגישה בין התייר הישראלי, עמיתיו ולקוחותיו מחו"ל והקהל הרחב. בתערוכה צפויים להשתתף יותר מ-50 מדינות, והשנה יצטרפו מגוון מדינות וחברות תעופה חדשות.

התערוכה נערכת על ידי חברת "ארטרא" בע"מ וחברת Israel Travel News, בשיתוף משרד התיירות ובחסות התאחדות המלונות בישראל, לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, העמותה לתיירות ת"א-יפו, חברת אל-על והתאחדות סוכני הנסיעות בישראל. התערוכה מיועדת לכל העוסקים בענפי התיירות השונים – תיירות פנים, תיירות נכנסת וכן מדינות וגורמי תיירות מחו"ל. בתערוכה משתתפים דרך קבע מגוון רחב של מציגים ישראלים: עמותות תיירות מכל רחבי הארץ, חברות תעופה, מלונות, חברות להשכרת רכב, חברות ספנות, ספקי שירותים ואטרקציות מסוגים שונים בתחום התיירות. התערוכה כוללת מפגשים וכנסים מקצועיים נלווים ותוכנית לסוכנים מוזמנים, במסגרתה מגיעים ליריד מאות מקבלי החלטות מרחבי העולם המשווקים את ישראל כיעד תיירותי.

אייל שמואלי, מו"ל I.T.N ומיזמי תערוכת IMTM: "השנה התערוכה מהווה עבור הענף אוויר לנשימה. אחרי חודשים ארוכים בהם מגפת הקורונה השביתה את רוב המשק ואת ענף התיירות בפרט, אנו מצפים לתערוכה שתחייה את התיירות בישראל, ואת החיבור לתיירות הבינלאומית. הפתרון הטכנולוגי המשולב, יאפשר למשתתפים ליצור הזדמנויות עסקיות ולהערך לקראת המפגש הפיזי ביוני. השנה צפויות להגיע מדינות חדשות, ייחשפו מגוון חידושים, אטראקציות ומלונות חדשים שמשתוקקים להניע את התיירות באמצעות התערוכה. IMTM היא גורם משמעותי לתיירות היוצאת והנכנסת לישראל, ואנו גאים לארח השנה ה-27 את התערוכה בארץ, ולהוות את פלטפורמה לשיתופי הפעולה המרכזיים בין גופי התיירות והתעופה השונים״.

Exit mobile version