Booking.com מכריזה על השקת התחרות השנתית השנייה של #BookingHero. החברה מזמינה לקוחות לספר לעולם על מישהו במקום אירוח שהפך את הטיול שלהם לבלתי נשכח, עם הזדמנות לזכות ב- 25,000 יורו בקרדיט של Booking.com – גם עבורם וגם עבור ה- #BookingHero שלהם.
כדי למנות את ה-#BookingHero שלהם ולהירשם לתחרות, על הלקוחות לשתף את הסיפור שלהם בפייסבוק או באינסטגרם ולוודא שהפרטים הבאים כלולים:
- היכן שהו בנסיעתם דרך Booking.com.
- השם הפרטי של ה- #BookingHero שלהם ותפקידם במקום האירוח (אם רלוונטי).
- כיצד ה- #BookingHero שלהם עשה מעל ומעבר.
- תיוג באמצעות האשטאג #BookingHero ואם אתם משתפים באינסטגרם, תייגו @bookingcom. חשבון האינסטגרם חייב להיות ציבורי כדי שניתן יהיה לצפות בפוסט.
Booking.com תבחר את הסיפורים המיוחדים ביותר של ספקי האירוח. ספק נסיעות אחד שהוא #BookingHero והלקוחות שמינו אותו, יזכו כל אחד ב-25,000 יורו להוציא ב-Booking.com, והזוכים במקום השני והשלישי יחד עם הלקוחות שמינו אותם יזכו ב- 5,000 יורו כל אחד בקרדיט נסיעות של Booking.com.
על פי אוליביר גרמילון, סגן נשיא ב-Booking.com: "יציאה לחופשה זה לא רק טיול ביעדים חדשים ויפים, אלא גם מפגש עם אנשים מדהימים והחוויות המיוחדות שאתם חולקים יחדיו. מקומות האירוח השותפים שלנו, המפליאים בקסמי האירוח שלהם מדי יום, בין אם זה ביחס אישי מיוחד או בעשיה מעל ומעבר למצופה כדי לשנות מקצה אל קצה טיול של מישהו, הם גיבורי הנסיעות האמיתיים, המעוררים בנו הערצה והערכה בשל המסירות יוצאת הדופן והמחויבות שלהם בעבודה היום-יומית".