Site icon IAS

ענת סטריק-דהאן וצחי לוי מונו למנכ"לים של מלונות טמרס

מלון ספא שיזן הרצליה . צילום יחצ

מלון ספא שיזן הרצליה מרשת טמרס . צילום יחצ

מנכ"ליתץ משותפת ענת סטריק דהאן.. צילום רונן דבש

ענת סטריק-דהאן, סמנכ"לית השיווק והמסחר של רשת מלונות טמרס וצחי לוי, סמנכ"ל הכספים של הרשת, מונו למנכ"לים משותפים של רשת מלונות טמרס שבבעלות איש העסקים פויו זבלודוביץ'.

הם מחליפים את רפי וינר, שניהל את מלונות טמרס מאז שנת 2000. במהלך תקופה זו הצטרפו מספר מלונות לרשת: מלונות “דניאל” ו”שיזן” בהרצליה פיתוח, מלון “פנינת ירושלים” (2003-2007), מלון “דניאל” ים המלח, מלון “ווסט” אשדוד, “ווסט” תל אביב ובאמצע שנת 2017 מלון “ווסט לגון ריזורט” נתניה. וינר הודיע בפברואר לדירקטוריון על בקשתו לפרוש מהתפקיד .

 

מנכ"ל משותף צחי לוי. צילום- שי כהן

סטריק-דהאן היא בעלת ניסיון של עשרות שנים בתחום המלונאות וניהול בתי מלון, הכולל 12 שנים כסמנכ"לית שיווק ומכירות ברשת מלונות פתאל, שהיא גם ממייסדיה ו-8 שנים כסמנכ"לית השיווק והמסחר ברשת מלונות טמרס. בנוסף, היא מכהנת כיו"ר ועדת השיווק של התאחדות המלונות ואקדמאית.

לוי, רואה חשבון בהשכלתו, מילא שורה של תפקידים ניהוליים במשך 18 שנים בקבוצת טמרס, מתוכן 9 שנים כסמנכ"ל הכספים של רשת המלונות ו-9 שנים בחברת הנדל"ן 'טמרס נדל"ן' . קודם לכן כיהן כחשב במספר חברות ביניהן חברת אמות השקעות. לוי הינו בוגר משרד רואה חשבון קסלמן (PWC).

רשת מלונות טמרס מונה 1,000 חדרי מלון ומעסיקה כ-800 עובדים.

Exit mobile version