Site icon IAS

הושקה טיסת הבכורה לליסבון תחת מותג אל על

מיכאל יצהר בלצ'ובסקי, מיקי שטרסבורגר ואירית פרוידנהיים. צילום סיון פרג'

מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על חנך את טיסת הבכורה בקו תל אביב ליסבון שיופעל מעתה תחת המותג אל על במקום שהופעל עד כה על ידי החברה-הבת סאן דור.

רגע לפני שטיסת הבכורה של קו תל אביב ליסבון המריאה, התקיים טקס גזירת סרט בשער בטרמינל 3 בראשות שטרנבורגר, אירית פרוידנהיים, הנספחת הכלכלית בשגרירות פורטוגל בישראל ומיכאל יצהר בלצ'ובסקי, נשיא לשכת המסחר ישראל-פורטוגל יחד עם כ-136 נוסעים שהיו על טיסה LY375 הראשונה לליסבון.

שטרסבורגר אמר באירוע: "אנו שמחים לחנוך היום את הטיסות הישירות לליסבון באמצעות אל על ולהרחיב את זמינות הטיסות ליעד המבוקש לכל אורך השנה.  הטיסות יציעו מחלקות שירות עסקים ותיירים במחירים אטרקטיביים כחלק ממודל הטיסות החדש של אל על לאירופה במסגרתו לקוחות אל על יכולים להזמין את כרטיסי טיסה מותאמים אישית ולבחור על מה לשלם."

במסגרת הקו, אל על תציע שתי טיסות ישירות שבועיות בין תל אביב לליסבון. הטיסות יבוצעו במטוסי בואינג 737-800, עם 16 מושבים במחלקת העסקים ו-138 מושבים במחלקת התיירים בשירות מלא.

החל מסוף מרץ 2019, אל על תציע עד 5 טיסות שבועיות בין תל אביב לליסבון. מחירי הטיסות לליסבון במחלקת תיירים LITE החל מ-$359, מחיר מחלקת עסקים החל מ-$1219.

Exit mobile version