Site icon IAS

הבאר שבעים הוזמנו לטיסה של "באר שבע"

גונן אוסישקין מנכ"ל אל על, אלונה ברקת, הבעלים של הפועל ב"ש, יחד עם ברק בכר, מאמן הקבוצה, השחקנים וילדי העיר באר שבע. צילום סיון פרג'

אל על אירחה מעל 100 ילדים ובני משפחותיהם מהעיר באר שבע לטיסת השקה בשמי הארץ של מטוס הדרימליינר השביעי של החברה – מטוס ששמו "באר שבע".

לטיסה המיוחדת הצטרפה אלופת המדינה בכדורגל, קבוצת הפועל באר שבע בראשות אלונה ברקת, הבעלים של הקבוצה, אסי רחמים מנכ"ל הקבוצה, הצוות המקצועי בראשות ברק בכר המאמן והשחקנים בראשות הקפטן מאור מליקסון שהגיעו עם ילדיהם.

רגע לפני ההמראה, נערך טקס רשמי להשקת המטוס החדש, במסגרתו קיבל גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על, בברכה את הילדים מבית ספר על שם גולדה מאיר בבאר שבע.

אוסישקין העניק לאלונה ברקת דגם קטן של מטוס הדרימליינר החדש, והיא לא נשארה חייבת והעניקה לגונן אוסישקין חולצה של הקבוצה הנושאת את שמו וכדור בחתימת כל שחקני הקבוצה. לדבריה, זו גאווה גדולה שאל על בוחרת לחנוך מטוס על שם העיר באר שבע. "תמיד ראינו עצמנו כחלק מהקהילה והעיר ואנחנו מאוד שמחים להיות כאן״, אמרה.

בטיסה המיוחדת, אירחה אל על עשרה ילדים מעמותת חיים המטופלים בבית החולים סורוקה בבאר שבע. עמותת חיים פועלת למען הילדים החולים ובני משפחותיהם במרכזים הרפואיים ברחבי הארץ. אבשלום כהן, יו"ר ומנכ"ל העמותה בהתנדבות, הצטרף לטיסה החווייתית יחד עם הילדים.

Exit mobile version