Site icon IAS

דלתא משיקה את תוכנית Reclaim My Status ללקוחותיה הקבועים

דלתא אייר ליינס מחוייבת למתן את כל פליטות הפחמן מהפעילות הגלובלית שלה בעתיד. צילום יח"צ

הפכת להיות הורה לאחרונה? החלמת ממחלה? טיפלת בקרוב משפחה? דלתא מאחוריך.

חברי מועדון הנוסע המתמיד Delta SkyMiles Medallion יוכלו מעתה ליהנות מתוכנית “Reclaim My Status” – זאת לאחר ששינוי כלשהו, אירוע או רגע חשוב בחיים השפיע באופן זמני על דפוסי הנסיעה שלהם. זוהי עוד תוספת מתחשבת לתוכנית ה- Medallionשל דלתא המתבססת על המשוב שנתקבל מן הלקוחות.

"לחזור לטיסות לאחר שינוי משמעותי שאירע לך יכול להיות דבר מלחיץ, וזוהי עוד דרך בשבילנו להראות לחברי "מדליון" שאנחנו כאן למענם כשהם צריכים את זה", אמר סנדיפ דיוּבּ (Sandeep Dube), סגן נשיא בכיר בדלתא האחראי על נושא מעורבות ונאמנות הלקוחות ומנכ"ל Delta Vacations. "הנאמנות היא דרך דו-סטרית, ובתור מותג צרכנות מוביל אנחנו כל עת מחפשים דרכים חדשות כדי לטפל בלקוחותינו".

אף כי כל מצב ייבחן לגופו של עניין, אירועי חיים משמעותיים שעלולים להשפיע על דפוסי הנסיעה יכולים לכלול את המצבים הבאים:  כשנהיית הורה, כולל לידה, אבהות, אימוץ או חופשת אומנה; החלמה ממחלה קשה; פגיעה חמורה; שינוי בעבודה או בקריירה; טיפול בקרוב משפחה; קבלת תואר ועוד.

וכשמנוי 'מדליון' יהיה מוכן לשוב לטוס אחר השינוי הגדול, רגע חשוב או אירוע משמעותי בחיים שהשפיע על דפוסי הטיסה וגרם לאובדן או לשינוי בסטאטוס, עליו להגיש בקשה להשבת סטאטוס 'מדליון' באתר החברה בכתובת. ההחלטה של דלתא תימסר תוך חמישה ימי עבודה עד שבועיים, ואם הבקשה אושרה, אפשר יהיה ליהנות, מיד ובאופן אוטומטי, משלושה חודשי סטאטוס 'מדליון'. לאחר מכן, חברים שעונים על תנאי הסף של מינימום נסיעות והוצאות לרמת הסטאטוס הזו במהלך תקופת שלושת החודשים, ישיבו לעצמם את מעמדם.

Exit mobile version