Site icon IAS

בר רפאלי היא הפרזנטורית של ג'ירו ד'איטליה בישראל

הפרזנטורית הרשמית של ה-"Big Start Israel

הפרזנטורית הרשמית של ה-"Big Start Israel

שבוע לפני הגעתו לארץ של מרוץ האופניים היוקרתי ג'ירו ד'איטליה, הכריזו היום (ג') מארגני המרוץ בישראל כי בר רפאלי תהיה הפרזנטורית הרשמית של ה-"Big Start Israel". רפאלי תהיה הפנים של ישראל בעולם ותעניק את חולצות המנצחים באירועים שישודרו בשידור חי לכמיליארד צופים

על פי מסורת הג'ירו ד׳איטליה – אחד ממרוצי האופניים היוקרתיים והחשובים בעולם, בכל שנה נבחרת פרזנטורית מוכרת אשר לוקחת חלק בכל אירועי המרוץ.

השנה באופן מיוחד, הוחלט שלרגל הגעתו ההיסטורית של המירוץ לישראל – גם הפרזנטורית של ה-"Big Start Israel" ג'ירו ד'איטליה תהיה ישראלית.

בשבועות האחרונים ניהלו ראשי ה-"Big Start Israel" מגעים ודיונים בנושא בחירת הפרזנטור, ומשעלה שמה של רפאלי הוחלט פה אחד לבחור בה לתפקיד המכובד.

בשונה מהמקובל באירועי ספורט ברחבי העולם או בקמפיינים כאלה ואחרים, בר רפאלי אינה נבחרה כמפרסמת, אלא צפויה לקחת חלק מרכזי ופעיל באירועי המרוץ – החל מאירוע הצגת הקבוצות והרוכבים שישודר ב׳יורוספורט׳ ברחבי העולם, דרך הזנקת ה-Big Start ב-4 במאי, במות הסיום והכרזות המנצחים במסגרתם תעניק את חולצות המנצחים ובהם החולצה הורודה המפורסמת ״Maglia Rosa”.

זו אינה הפעם הראשונה שרפאלי נבחרת לייצג מותגים איטלקיים ובינלאומיים מובילים, כך שהיא כבר מוכרת היטב ונערצת על ידי האיטלקים.

מייסד ומנכ״ל קבוצת 'קומטק', המפיק הראשי של ה-“Big Start Israel” ג׳ירו ד׳איטליה דניאל בנעים הדגיש כי: "הבחירה בבר הייתה טבעית. המרוץ יועבר בשידור ישיר למיליארד צופים ורצינו שכפרזנטורית רשמית תייצג אותנו בר רפאלי, דמות בינלאומית בעולם התקשורת והאופנה עם מעריצים בכל העולם אשר מוכרת מאוד ומייצגת בהצלחה את ישראל במשך שנים רבות".

Exit mobile version