Site icon IAS

תשובת שקדי לקובי קרני יו"ר ההתאחדות

תמרוץ לסוכנים, מבטיח אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על ליו"ר ההתאחדות, קובי קרני בתשובתו להחלטה להפחית את העמלה לסוכני הנסיעות מ-7% ל- 5%.

 

שקדי: " 'אנו בקרב הישרדות, ובקרב כזה יש לנקוט בכל הצעדים, כואבים ככל שיהיו, על מנת להתמודד עם הקשיים והאתגרים אשר מחכים לנו בכל יום. מחירי הדלק, המצב הכלכלי בישראל ובעולם, המצב הביטחוני אשר כפי שראינו ברבעון האחרון פגע בחברת אל על בצורה מהותית".

 

"אל על רואה את סוכני הנסיעות כזרוע המכירתית המרכזית והמשמעותית ביותר. ההחלטה להפחית את העמלה ולא לבטלה לחלוטין נבעה מתוך ראיית שותפות זו וכהערכה לחשיבות תפקידו וההשפעה הרבה של סוכן הנסיעות על הכנסותיה," הוסיף שקדי.

 

בנושא כניסתו של משקיע חדש ישי דווידי לחברת אל על, כתב שקדי: " 'כידוע לך חברת אל על נמצאת בתחילת תהליך מורכב של כניסת משקיע חיצוני רציני ובעל יכולת מוכחות, אשר מאמין בפוטנציאל של חברת אל על, ומעוניין לתרום להפיכתה לחברה רווחית, יעילה ותחרותית. אני סבור שזהו הצעד המשמעותי והחשוב ביותר שעוברת חברת אל על מאז הפרטתה, ואני מקווה כי בשיתוף איתכם, סוכני הנסיעות, נזניק את אל על לשנים טובות יותר, לענף התעופה והתיירות".

 

Exit mobile version