Site icon IAS

תנועת הנוסעים בנתב"ג שוברת שיאים

במהלך יולי אוג' יעברו בנתב"ג 3.2 מיליון נוסעים גידול של 9.5% לעומת שנה חולפת.

בימים שלפני ראש השנה תחל גם יציאתם המסורתית של חסידי ברסלב לעיר אומן שבאוקראינה.  כ- 20,000 חסידים   יעברו  בנתב"ג בין התאריכים  ה 1.9.2013 ועד 4.9.2013 ב – 115  תנועות מטוסים.

 

בדיון סיכום ההערכות  לחגי תשרי  תשע"ד  שנערך היום ציין מנהל נתב"ג שמואל זכאי   כי :" בקיץ 2013 נשברו כל שיאי תנועת הנוסעים  ונמל התעופה בן גוריון  עולה מדרגה מנמל תעופה בגודל בינוני , לנמל תעופה  בסדרי גודל  של מעל ל- 15 מיליון נוסעים בשנה  בטיסות בינלאומיות ופנים ארציות . תנועת הנוסעים המוגברת של הקיץ תמשך עד לסוף חודש ספטמבר  וההערכות המוקדמת  ומאמצי העובדים במהלך  תקופת הקיץ  בו נשברו כל השיאים   תמשך עד לאחר החגים  ,  במטרה   לשמור על רמת השירות  גבוהה  לנוסעים  תוך התמקדות בחווית הנוסע  ובלוחות זמנים מזורזים ".

 

זכאי  ציין והוסיף כי:" בתחילת שנה הבאה יסתיים פרויקט שדרוג מערך המסלולים ונתב"ג  יעבור לפעילות  מקבילה ממסלולי  המראה ונחיתה מופרדים.  לנוכח הגידול בתנועת הנוסעים  והגידול הצפוי בטיסות "לואו קוסט" מנתב"ג , יפתח בראשון בנובמבר האולם המערבי בטרמינל 1  לטיסות " לואו קוסט" והוא יופעל באופן רציף בהתאם למדיניות השמיים הפתוחים".

 

התנועה הפנים ארצית  בנתב"ג גדלה גם היא  כאשר מתחילת השנה חל גידול של 11% בתנועת הנוסעים  וגידול של 7% בתנועת המטוסים בטיסות פנים ארציות.

המדינות המובילות במספר הנוסעים בחודשי יולי אוגוסט: יוון , תורכיה, ארה"ב, צרפת, ואיטליה.   

 

"הנתונים  מצביעים על ההשקעה שלכם העובדים והמנהלים ועל כך הערכתי ותודתי. היכולות שלכם מאפשרות לנו ההנהלה והמועצה ליישם את הפרויקטים לשיפור השירות, הבטיחות והאיתנות הכלכלית  של רשות שדות התעופה" כך אומר היום יעקב גנות, מנכ"ל רש"ת למנהלי נמל התעופה בן גוריון.

 

"ערב ראש השנה ועם וסיומו של קיץ שובר שיאים אתם ממשיכים את הפעילות שלכם ברצף דבר שאינו מובן מאליו וכל זה בזכות הנתינה וההשקעה העצומה של כלל  העובדים." מנהל נתב"ג שמואל זכאי אמר :" בקיץ 2013 נשברו כל שיאי תנועת הנוסעים  ונמל התעופה בן גוריון  עולה מדרגה מנמל תעופה בגודל בינוני , לנמל תעופה  בסדרי גודל  של מעל ל- 15 מיליון נוסעים בשנה  בטיסות בינלאומיות ופנים ארציות"

 

Exit mobile version