Site icon IAS

תג כבודה אלקטרוני חדשני לשדרוג חווית הנסיעה

פרס "יוזמת המטען הטובה ביותר" הוענק השנה, לחברות לופטהנזה ו- Rimowa עבור "התג האלקטרוני של Rimowa". לופטהנזה, שדורגה לאחרונה כחברת התעופה המובילה באירופה, ו-, Rimowa יצרנית המזוודות מאז 1898, קיבלו את הפרס בכנס "חוויית הנסיעות של העתיד (FTE) של ענף התעופה",  שהתקיים בלאס וגאס, ב- 10 בספטמבר  ועסק ביוזמות חדשניות בתחום התעופה, התורמות לחוויית הנסיעה.

התג האלקטרוני החדשני הוא פתרון אלקטרוני משולב סלולרי,  הראשון בתחומו , המיועד לטיפול במטען הנוסעים. התג החדש משפר את הנוחות והבטיחות בחוויית הנסיעה ומזרז תהליכים לעומת הנהלים הסטנדרטיים בתעשיית התעופה הכוללים עמידה בתור והצמדה ידנית של תג נייר למטען.

נוסעי לופטהנזה יוכלו בקרוב, לבצע צ'ק אין למטען מהבית או מכל מקום אחר היישר באמצעות התג האלקטרוני של Rimowa באפליקציה של לופטהנזה.

בקליק אחד ניתן יהיה להעביר את הנתונים מכרטיס העלייה למטוס האלקטרוני,  שבסמרטפון, לפריט המטען המצויד בתג אלקטרוני של Rimowa. נתוני המטען יוצגו מיידית במודול הנתונים המשולב במזוודה. את המזוודות שנרשמו לטיסה בדרך זו,  אפשר יהיה להניח היישר על המסוע בדלפק קבלת המטען של לופטהנזה בשדה התעופה. לופטהנזה היא חברת התעופה הראשונה שתציע שירות כזה לנוסעיה.

נתוני המטען שיוצגו במודול הנתונים האלקטרוני יהיו באותו פורמט וצורה כמו תגי הנייר המקובלים כיום. המידע החשוב על גבי התג, יהיה מוגן מפני לחות, חום, טמפרטורות נמוכות, הדף וחבטות ולא ניתן יהיה להסירו.

השקת התג האלקטרוני של Rimowa צפויה להיערך בתחילת השנה הבאה עם השלמת שלב הפיילוט,  שבו החלו החברות לאחרונה.

 

Exit mobile version