Site icon IAS

תגובת SAS לשמועות בתקשורת

בעקבות הידיעות בתקשורת העולמית על קשיים כלכליים אליהם נקלעה חברת התעופה הסקנדינבית SAS. מפרסמת חברת התעופה תגובה בה נכתב שב-8 לנובמבר תפרסם החברה את תוצאות הרבעון השלישי של 2012 עם עלייה של 9% בהכנסות החברה וירידה של 6% בהוצאות.

 

התחרות בתעשיית התעופה העולמית קשה אך תוצאות הרבעון השלישי הם הוכחה לכך שיישום האסטרטגיה שלנו מתקדמת על פי התוכניות .

 

יתר על כן, חברת התעופה SAS רואה את הצורך בפעולות התייעלות משמעותיים על מנת להבטיח את התחרותיות לטווח ארוך. החברה גיבשה תוכנית מקיפה להורדת העלויות כדי להבטיח תוצאות חיוביות ב-2013. כל הפעולות הללו יובילו לחיסכון של 3 מיליארד קרונה שוודית -SEK  

 

לאור חשיבותה של תוכנית זו, החלטת דירקטוריון החברה תאושר ותפורסם בעתיד הקרוב.

ההיערכות הפיננסית הנוכחית של  החברה : 17% בקרנות של 2.4 מיליארד קרונה שוודית – SEK ומסגרת אשראי זמינה של 4.7 מיליארד קרונה שוודית – SEK, שיסתיימו ביוני 2013.

חברת התעופה נמצאת כעת במשא ומתן לגבי הארכת האשראי והשלמת התוכנית המקיפה לטיפול בעלויות ולמימוש נכסים שמהווים חלק חיוני במשא ומתן. החברה תספק עדכונים נוספים כאשר תתרחשנה התפתחויות מהותיות.

 

בעקבות פרסום הדוחות הכספיים, מניית חברת התעופה  SAS עלתה אמש ב-11%. חלוקת המניות של חברת התעופה באחוזים : 50% בבעלות פרטית ו-50% של מדינות שוודיה, נורבגיה ודנמרק המעניקות גיבוי כלכלי מלא לחברה.

Exit mobile version