Site icon IAS

שתי מגה חברות תעופה תומכות בשיפוץ נמל התעופה שיקגו או'הייר

נמל התעופה שיקגו או'הייר. צילום Depositphotos

שתיים מחברות התעופה הגדולות באמריקה, אמריקן איירליינס ויונייטד איירליינס, הסכימו לתמוך בשיפוצים נרחבים בנמל התעופה הבינלאומי שיקגו או'הייר (ORD) לצורך פרויקט בנייה מחדש. שיקגו או'הייר הוא בסיס הבית של יונייטד איירליינס ומרכז עבור אמריקן איירליינס.

שתי חברות התעופה חתמו תחילה על הקמתו של הטרמינל הגלובלי בהשקעה של 8.5 מיליארד דולר, בשנת 2018. מאז, נמל התעופה כבר ראה השקעות נרחבות, כולל פתיחת טרמינל 5, אחד המשמעותיים ביותר שבוצעו בנמל התעופה מאז 1993. בחודש שעבר החלו העבודות לשדרוג טרמינל 3 בהשקעה של 300 מיליון דולר. לחברות התעופה היה עד חודש מאי לבחון את ההצעה האחרונה, אשר כעת הסכימו לה לאחר שהביעו חששות לגבי העלויות הגדלות.

יונייטד איירליינס מסרה: "אנו נרגשים להתקדם בפרויקט הזה כדי שהלקוחות שלנו הנוסעים לשיקגו וממנו יוכלו ליהנות מהיתרונות. אנו מצפים לשתף פעולה עם ראש העיר ומחלקת התעופה שלו בנושא התקציב, היקפו ועיצוב הפרויקט, כך שיחד, נוכל לא רק לספק את שדה התעופה המחודש שנחתם בחוזה החכירה לשנת 2018, אלא גם להבטיח את היציבות הפיננסית העתידית של נמל התעופה או'הייר."

אמריקן איירליינס מסרה: "הדרך שלפנינו תהיה מאתגרת, וכולנו נצטרך להמשיך לעבוד יחד כדי להשלים את הפרויקט הזה במסגרת התקציב. מחויבות לעבוד יחד עם כל מחזיקי העניין כדי לספק נמל תעופה מודרני ששיקגו תהיה גאה בו – תוך שמירה על הפרויקט קדימה ומעקב ערני אחר העלות כדי לשמר את מעמדו של או'הייר כמרכז מקשר חשוב ברשת הגלובלית שלנו".

הכפלת גודלו של טרמינל 2 הקיים, יכלול אולם הגעה מואר במיוחד, מערכות כבודה חדישות, מיקום משותף של שערי הגעה מקומיים ובינלאומיים, טרקלינים ושירותים חדישים, וכן היכולת של חברות תעופה בבריתות לאחד את הפעילות במתקנים משותפים.

Exit mobile version