Site icon IAS

שלום מסצ'וסטס! אוסטריאן איירליינס חנכה את הטיסה מוינה לבוסטון

בוסטון, העיר המרתקת במסצ'וסטס. צילום Depositphotos

ביום שני, ה-1 ביולי 2024, המריא לראשונה מטוס אוסטריאן איירליינס (Austrian Airlines) לבוסטון, מסצ'וסטס. אוסטריאן איירליינס תפעיל 6 טיסות שבועיות וישירות לאורך כל השנה. הטיסות תופעלנה באמצעות מטוס בואינג 767-300, הכולל 211 מושבים.

מייקל טרסטל (Michael Trestl), מנהל מסחרי ראשי באוסטריאן איירליינס, המתין לנוסעים בשער היציאה, השתתף בטקס גזירת הסרט ואמר: "שמחים להשיק את הטיסה לבוסטון ולהרחיב את הרשת ארוכת הטווח שלנו. מגדילים את הנוכחות שלנו בשוק הבינלאומי ומחזקים את המרכז שלנו בוינה. בוסטון היא יעד מרתק לנוסעי פנאי ועסקים עם מוסדות החינוך המפורסמים שלה, כולל הרווארד והמכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס. זה גם יקל עוד יותר על מבקרים מארה"ב לטוס לוינה בעתיד".

מטוס אוסטריאן איירליינס . צילום יח"צ

יחד עם בוסטון, אוסטריאן איירליינס מגדילה ל-18 את היעדים הבין- יבשתיים ומציעה לנוסעיה למעלה מ-125 יעדים ברחבי העולם. זמן הטיסה הוא 9 שעות, מרחק של 6,500 ק"מ. הטיסות תופעלנה בימים ראשון, שני, שלישי, רביעי, שישי ושבת. הטיסה OS 91 מוינה ממריאה בשעה 10:40 (זמן מקומי) ונוחתת בבוסטון בשעה 01:50 (זמן מקומי) בכל יום למעט חמישי והטיסה ביום שלישי רק בכל שבוע שני. הטיסה מבוסטון OS 92 ממריאה בשעה 17:10 (זמן מקומי) ומגיעה לוינה בשעה 07:25 (זמן מקומי), יום למחרת. טיסה יומית למעט בחמישי ושלישי כל שבועיים.

ג'וליאן יגר (Julian Jäger), מנכ"ל משותף ו-COO של נמל התעופה של וינה, אמר: "היעד ארה"ב הוא החשוב ביותר לטווח הארוך עבור נמל התעופה של וינה. עם הטיסות הישירות החדשות לבוסטון, חברת התעופה אוסטריאן איירליינס מרחיבה את ההיצע שלה בצפון אמריקה. בוסטון, אחת הערים העתיקות ביותר בארה"ב, מציעה נקודות עיקריות תרבותיות והיסטוריות רבות. המודרניזציה וההרחבה של צי המטוסים ארוכי הטווח של אוסטריאן איירליינס ל-11 מטוסי בואינג 787 דרימליינר מגדילים את האטרקטיביות של הטיסות לצפון אמריקה ומעניקות לכלכלה ולתיירות של וינה דחיפה חשובה בתחילת הקיץ".

Exit mobile version