Site icon IAS

שינויי אקלים בבריטיש איירווייס: אפליקציות מזג אוויר מהדור הבא

בריטיש איירווייס: אפליקציית מזג אוויר חדשנית בתא הטייס צילום בריטיש

בריטיש איירווייס (British Airways) תהפוך לחברת התעופה הראשונה בבריטניה שתיעזר בשתי אפליקציות מזג אוויר חדשניות, כדי לספק לטייסים ולצוותי תכנון הטיסות של חברת התעופה גישה לנתוני מזג אוויר בזמן אמת, זאת במטרה להפחית את ההשפעה של מזג האוויר בנתיבי הטיסה.

הטכנולוגיה החדשה תחליף את דוחות מזג האוויר המופקים באופן ידני, ומהווים חלק מתוכנית השינוי בעלות של 7 מיליארד ליש"ט, שכן היא ממשיכה להתמקד בהגברת השימוש בטכנולוגיות חדשניות בפעילותה. מוקדם יותר השנה, הציגה חברת התעופה מערכת חדשה לתחזוקת מטוסים אלקטרונית (eLog) עבור צוותי הנדסה, המחליפה מערכת ידנית, המאפשרת העברה מיידית של נתונים מהמטוס למהנדסים תוך שניות ומסייע בפתרון בעיות במהירות.

האפליקציה הראשונה תעניק לטייסי חברת התעופה גישה יעילה לנתוני מזג האוויר מחברת The Weather, ותציע מידע מקיף על תנאי מזג האוויר לאורך נתיבי הטיסה הן לפני היציאה והן בזמן אמת, באוויר. עדכונים נוספים ישתמשו בקישורית Wi-Fi מובנית, כדי לתמוך בעדכוני מזג אוויר בזמן אמת בטיסה, ולשפר עוד יותר את הפונקציונליות שלו.

מרכז בקרת התפעול המשולב של חברת התעופה בריטיש איירווייס. צילום החברה

למרכז בקרת התפעול המשולב של חברת התעופה – המרכז התפעולי ששומר על פעילותה של חברת התעופה בצורה חלקה, תהיה גם גישה לאפליקציה שתפעל בעתיד – בשילוב עם הטכנולוגיה החדשה הזמינה לטייסים, ותספק להם מידע מדויק על שינויי מזג האוויר.

רנה דה גרוט (René de Groot), סמנכ"ל התפעול של בריטיש איירווייס, אמר: "זה מרגש שנהיה חברת התעופה הראשונה בבריטניה שתשלב את הטכנולוגיה של שתי האפליקציות, מה שיאפשר לנו לקבל החלטות תפעוליות טובות עוד יותר תוך שימוש בנתונים בזמן אמת. יישומים אלה מייצגים שינוי צעד באיכות מידע מזג האוויר שאנו מקבלים, ובעתיד יאפשרו לטייסים לשתף פעולה בזמן אמת עם עמיתים בקרקע, מה שיאפשר קבלת החלטות מהירה יותר עבור מגוון רחב של נושאים".

Exit mobile version