Site icon IAS

שינויים בצבירת נקודות במועדון הנוסע המתמיד של אל על

מטוס אל על. צילום יח"צ

מהיום מיישרת אל על קו במועדון הנוסע המתמיד עם חברות תעופה רבות אחרות בעולם, שבהן צבירת המיילים והנקודות בגין קטעי טיסה נגזרת ממחיר הכרטיס ולא מקבוצות יעדים, שבהן קיימות רמות מחירים שונות לכל יעד ולכן השיטה ייצרה מצב שבו נוסע אחד סיבסד נוסע אחר. לכן, צבירת מיילים ונקודות כנגזרת ממחיר הכרטיס, מתקרבת למתן הנחה ישירה באחוזים על מחיר הכרטיס. שזוהי בעצם מטרת מועדון הנוסע המתמיד. גם במימוש הנקודות יהיו שינויים, אך הם לא פוגעים או מטיבים באופן חד וברור עם הנוסעים המתמידים. חלק משינויי המימוש נידחו לתחילת יולי ולכן חייבים לבדוק כל שינוי ותוקפו.

להלן שיטת צברת הנקודות ומימושם בטיסות לאירופה:

מהיום נכנסת לתוקף בחברת אל על שיטה חדשה של צבירת נקודות בתוכנית מועדון הנוסע המתמיד החלות על טיסות יוצאות, ללא תלות במועד ההזמנה. חברי מועדון הנוסע המתמיד צוברים נקודות בכל יעדי אל על, בכל מחלקות הטיסה ובכל ימות השנה. נקודות הנצברות בחשבון המועדון ניתנות למימוש עבור כרטיסי בונוס או שדרוג כרטיסי טיסה למחלקות שירות גבוהות יותר ולמעמד יוקרה.

בשיטת הצבירה החדשה, צבירת הנקודות תחושב על בסיס מחיר כרטיס הטיסה.

מחיר כרטיס הטיסה המזכה בצבירת נקודות אינו כולל:

לדוגמה: ​מושב תיירים פלוס, מושב במחלקת יוקרה ללא שירות יוקרה, מושב מועדף, כבודה נוספת  WiFi  בטיסה, ​הטסת בעלי חיים, שירות לילדים ללא ליווי (Child Care)​ ועוד.

צבירת נקודות בגין כרטיסי טיסה שאינם נרכשים בערוצי המכירה הישירה של אל על, תיעשה על פי מחיר כרטיס הטיסה שאל על מקבלת מסוכני נסיעות וערוצי הפצה אחרים ולא על פי המחיר שחבר המועדון משלם לסוכני נסיעות או לערוצי הפצה אלו.

​יחס צבירת הנקודות על בסיס מחיר כרטיס טיסה, יהיה על פי הטבלה הבאה:

באילו מקרים תחול שיטת הצבירה החדשה?

צבירת הנקודות על בסיס מחיר כרטיס תחול עבור כרטיסי הטיסה הבאים:

תנאים נוספים לצבירת נקודות על ​פי השיטה החדשה:

צבירת נקודות שאינה על בסיס מחיר כרטיס הטיסה

במקרים בהם לא תתאפשר צבירת נקודות על בסיס מחיר כרטיס טיסה, צבירת הנקודות תהיה לפי יעד הטיסה ומחלקת הרישום. מספר הנקודות שייצברו ישתנה בהתאם לסוג כרטיס הטיסה כפי שמפורט במקרים שלהלן:​

בטיסות סאן דור לא תתאפשר צבירה בגין כרטיס טיסה במחלקת רישוי U. יתר תנאי הצבירה בטיסות סאן דור נותרו ללא שינוי.

Exit mobile version