Site icon IAS

שייט בנהר היאנגצה עם CENTURY CRUISES

מספר נוסעי הקרוזים בעולם הולך וגדל משנה לשנה וחברות הקרוזים המתחרות על קהל הנוסעים בונות ספינות גדולות יותר ומיוחדות יותר. כל ספינה חדשה והייחודיות שלה והרצון לספק את האטרקציה הגדולה מכולן.

 

התחרות של חברות הקרוזים הם גם באפשרות להציע לקהל הלקוחות יעדים קסומים ומרתקים. אחד מהיעדים המרתקים הוא שייט לאורך נהר היאנגצה או בשמו הסיני צ'אנג ג'יאנג, שפירושו "נהר ארוך". נהר היאנצה שהוא הארוך בנהרות אסיה והשלישי באורכו בעולם מתחיל מהרי טיבט ונשפך לים הסיני במזרח.

 

CENTURY CRUISES, המיוצגת בישראל ע"י חברת טיים 4 טרוול, מתמחה בשייט יוקרתי לאורך נהר היאנגצה בסין. שייט לאורך נהר היאנגצה הוא מסע מדהים לאורך ליבה של סין המאפשר לחשוף את המסתורין שעומד מאחורי היסטוריה מפוארת של מדינה עתיקה ולגלות מקומות אותנטיים בו הזמן עצר מלכת. השייט מאפשר להגיע ליעדים, שדרך היבשה קשים ודורשים מסע ארוך ומפרך.  

 

כל זה, מבלי להתפשר על שייט בספינה יוקרתית המעניקה חוויה קולינרית מיוחדת, חדרים ברמה של מלון 5 כוכבים, נופים קסומים, איש צוות על כל שני נוסעים ותוכניות בידור מידי יום.

 

יתרונות חברת  CENTURY CRUISES: צי ספינות חדיש והגדול באזור, היחיד עם מרפסות בכל החדרים, עם בר בסיפון ומסעדה מפוארת שממנה נגלה נוף פנורמי.

  

צי הספינות של החברה מונה 7 ספינות: Century Star, Century Sky, Century Sun, Century Diamond, Century Emerald, Century Paragon , Century Legend.

ה- Legendו- Paragon נבנו ב-2013 , משקלן 12,516 טון, 150 אנשי צוות, 7 סיפונים ו-398 נוסעים. קיימים מסלולים של 4 או 5 ימים המתחילים בעיר  CHONGQING.

 

לפרטים נוספים: טיים 4 טרוול  www.time4travel.co.il , טל: 03-5479333

https://www.youtube.com/watch?v=hOTO9b8gCaM

Exit mobile version