Site icon IAS

שיא בהכנסות תפעוליות לאייר קנדה ברבעון השני של השנה

אייר קנדה: מודיעה על מינוי חדש בישראל. צילום יח"צ

"אני שמח לדווח על רבעון שני מצויין, הכולל שיא בהכנסות תפעוליות של 4.757 מיליארד דולר קנדי ונזילות של כמעט 7 מיליארד דולר קנדי. למרות שתוצאות אלה הינן מעבר למצופה, קרקוע מטוסי MAX737  השפיע לרעה על גידול ה-EBITDA  ביחס לשנה שעברה". כך אמר קיילין רובינסקו , נשיא ומנכ"ל חברת התעופה אייר קנדה.

אייר קנדה: חברת התעופה הטובה בצפון אמריקה לשנת 2018. צילום יח"צ

הוא הוסיף כי "צוות הניהול וכל העובדים העוסקים בנושא מורכב זה עשו עבודה מדהימה ביישום פתרונות יצירתיים כדי לצמצם כמה שאפשר את הנזקים ולהוביל את הנוסעים שלנו".

בהמשך דבריו ציין מר רובינסקו כי מדובר בתוצאות מרשימות עם צמיחה בהכנסות בכל השווקים של החברה, כשההכנסות מנוסעים עלו ב -10.7% לעומת עליה של 2.3% בקיבולת המושבים. "העלויות נוהלו  בצורה מוצלחת במיוחד מול האתגרים איתם נאלצנו להתמודד בעקבות קרקוע  מטוסי הבואינג 737 MAX. הצלחנו לעבור את היעד שלנו בחיסכון בעלויות, שעמד על 250 מיליון דולר, והורדנו את יחס המינוף מ -1.2 ברבעון הקודם ל-0.9 ברבעון זה. ב- 27 ביוני יצאנו בהודעה על הסכם סופי  לרכישת Transat A.T. לאחר שעסקה זו תושלם,אין ספק כי היא תועיל לכל בעלי העניין. יתרונות המיזוג הוכרו על ידי בעלי העניין העיקריים", סיכם הנשיא והמנכ"ל רובינסקו.

Exit mobile version