Site icon IAS

שוק הטיסות לטורקיה מתחמם

אטלס גלובל חברת התעופה הטורקית נכנסה לראשונה באופן רשמי לשוק התעופה הישראלי והחלה להפעיל טיסות סדירות מישראל לטורקיה ומשם לעשרות יעדים באירופה.

הטיסה הראשונה מנתב"ג לנמל התעופה המרכזי באיסטנבול אטאטורק יצאה אתמול במטוס איירבוס 321 של החברה. טקס השקה חגיגי נערך עם נחיתת המטוס באיסטנבול בהשתתפות רג'יפ אמנאט מנהל המכירות הראשי של החברה, עופר ריינהרדט מנכ"ל ממן אוויאיישן נציגתה בישראל ונציגים בכירים נוספים מהנהלת החברה הטורקית וממן.

אטלס גלובל תציע טיסות ישירות מת"א לאיסטנבול אטאטורק ומשם לעשרות יעדי המשך פופולריים כמו אמסטרדם, צריך, פריז, לונדון, מילנו, קופנהגן, שטוקהולם ועוד, כמו גם לערים בכל רחבי טורקיה. כל הטיסות במחירים משתלמים ביותר ובלוח זמנים נוח.

הטיסות יופעלו בשלב ראשון, 4 פעמים בשבוע בימי שלישי, רביעי, שישי ושבת כאשר הטיסות חזור מאיסטנבול יופעלו בימי שני, שלישי, חמישי ושישי.

אטלס גלובל ידועה בשירות המלא והאיכותי אותו היא מעניקה על כל טיסותיה ואותו היא גם תציע לכלל הנוסעים הישראלים.

הטיסות יתבצעו בשתי מחלקות שונות לבחירה: מחלקת תיירים "אקונומי פלוס קומפורט" בה הנוסעים ייהנו ממושבי עור עם מרווח רגליים של 77 ס"מ, ארוחת חמה, שתייה קרה/חמה ומזוודה עד 30 ק"ג. מחלקת עסקים הכוללת מושבי עור עם מרווח רגליים של כ-100 ס"מ, ארוחה שף חמה ומגוונת, שתייה קרה/חמה, מזוודה עד 40 ק"ג, כמו גם צ'ק אין מקוצר ומועדף בנמלי התעופה וכניסה ללאונג' המפואר בנמל התעופה באיסטנבול אטאטורק.

המחירים הלוך ושוב מת"א לאיסטנבול מ-195$ , לאמסטרדם מ-257$,  לציריך מ-287$, לקופנהגן מ-259$, לשטוקהולם מ-296$, לפריז מ-314$, לונדון מ-415$ ועוד, כל המחירים כוללים כבר שירות מלא ומיסים. הכרטיסים ניתנים לרכישה אצל כל סוכני הנסיעות הישראליים ובאתר האינטרנט של החברה.

עופר ריינהרדט מנכ"ל ממן אוויאיישן נציגתה הבלעדית של אטלס גלובל בישראל: "אטלס גלובל מציעה לנוסע הישראלי מוצר מצוין וחווית טיסה מפנקת הכוללת שירות מלא בשתי מחלקות ברמה גבוהה והכל למבחר רב של יעדים מובילים ובמחירים מאד משתלמים. אנו שמחים לראות כבר את הביקוש הרב לטיסותיה בקרב סוכני הנסיעות והציבור הרחב, דבר שיביא להגדלת התדירויות ליומיות בזמן הקרוב ביותר".

Exit mobile version