Site icon IAS

רשת "צ'וקה מטבח אסייתי" זכתה במכרז להפעלת מסעדה בטרמינל 3

נתב"ג: .אולם הנוסעים צילום עוזי בכר

עם פתיחת עונת הקיץ, רשות שדות התעופה הודיעה היום (יום א', 23/6) על זכייתה של רשת המסעדות האסייתיות "צ'וקה מטבח אסייתי" במכרז להפעלת מסעדה אסיאתית בדיוטי פרי של טרמינל 3. הזכיה של רשת "צ'וקה" מצטרפת לשורה של רשתות מסעדות ובתי קפה מובילות, שזכו לאחרונה במכרזי ההסעדה שהוציאה רשות שדות התעופה. בכללם רשת בייקר בייקרי, אשר תפעיל שני בתי קפה באולם הנוסעים היוצאים של טרמינל 3, רשת קפה קפה שתפעיל את המסעדה החלבית באזור ההסעדה שבמרכז הדיוטי וכן רשתות מוזס, וטאטי. חברת צ'וקה תחל מיד בעבודות הבינוי של מקום השירות וצפויה להפעיל את המסעדה תוך חודשים ספורים.

"צ'וקה" הינה רשת לממכר מזון אסייתי בפריסה ארצית, המפעילה סניפים בשיטת מזון אסייתי איכותי מהיר, זמין ובמחירים נוחים וזאת לצרוך מתן מענה מהיר בלוקיישנים ובמקרים בהם התנועה גבוהה ומהירה. הנוסע יפגוש בסניף תפריט המשלב בין מנות אסייתיות קלאסיות, סושי ומנות מוקפצות. הרשת מבטיחה רף גבוה של טריות ואיכות מזון ויכולת היערכות מהירה לכל שינוי בקצב תנועת הנוסעים בטרמינל.

בנוסף, מחר (24/6) צפויה רשות שדות התעופה לפרסם מכרז להקמה והפעלה של שני בתי קפה חלביים בטרמינל 3, האחד במרכז הדיוטי פרי בגודל של כ-31 מ"ר והשני באולם הציבורי "שחקים" בגודל של כ-130 מ"ר. הזוכה במכרז יהנה ממתן שירות הן לנוסעים היוצאים, באמצעות המתחם באולם היוצאים, והן לכלל ציבור המבקרים והשוהים בטרמינל 3, באמצעות המתחם הציבורי הפונה לקהל הרחב, ויחליף את חברת "אילנס" אשר מפעילה את בתי הקפה נכון להיום. בהתאם למדיניות שקבעה רשות שדות התעופה במסגרת מכרזי ההסעדה החדשים, המחירים בהם ימכרו מוצרי המזון גם במסגרת מכרז זה יהיו זהים למחיר בו הם נמכרים ברשת בתי הקפה בשוק המקומי ובנוסף, בכל בית קפה ימכרו חמישה מוצרים הנכללים ב"סל המוצרים הבסיסי" שקבעה רש"ת ובכלל זה מים מינרלים שמונה שקלים (חצי ליטר) וקפה הפוך או קרואסון גדול ב-12 שקלים בלבד.

מכרז זה הינו מכרז נוסף במסגרת המכרזים בתחום הקמעונאי וההסעדה, אשר עתידה לפרסם הרשות בשבועות הקרובים ובכלל זה מכרז להפעלת מערך החניונים בנתב"ג ובשדה התעופה רמון, מכרז להפעלת חנויות צעצועים בטרמינל 1 ובטרמינל 3, מכרז להפעלת מתחמי טרקליני אח"מ בנתב"ג ועוד. כמו כן פרסמה הרשות מכרז למתן שירותי תדלוק למטוסים, קרי, שירות תדלוק כלי טיס, לסוגיהם השונים, בין אם בתדלוק באמצעות מיכלית תדלוק (באוזר) ובין אם בתדלוק מנקודת תדלוק המטוסים (פיט), באמצעות דיספנסרים או בכל אמצעי אחר. כמו כן, משלב המכרז גם שירותים נלווים כגון – מכירה, החסנה ואספקה של שמני תעופה ותוספים לדלק, לכלי טיס, וריקון דלק מכלי טיס, על פי התקנים המחייבים, ישראליים ובינלאומיים. בנתב"ג פועלות כיום החברות 'פז שירותי תעופה בע"מ', ו'מרקורי בע"מ'.

Exit mobile version