Site icon IAS

רשת "בליקר בייקרי" זכתה במכרז להפעלת שני בתי קפה בטרמינל 3

נתב"ג: אולם נוסעים יוצאים. צילום עוזי בכר

רגע לפני פתיחת עונת הקיץ, רשות שדות התעופה הודיעה היום על זכייתה של רשת בתי הקפה "בליקר בייקרי" במכרז ההסעדה של טרמינל 3. בליקר בייקרי תפעל באולם הנוסעים היוצאים הבינלאומי של טרמינל 3 ותרחיב את תמהיל ההסעדה הקיים באולם לרווחתו של הנוסע. הרשת תפעיל בטרמינל 3 שני בתי קפה. אחד במרכז מתחם הדיוטי פרי והשני בזרוע D. בתי הקפה החדשים יחליפו ותחליף את בתי הקפה של רשת "קמדן" שתקופת המכרז שלה הסתיימה. הזכיה של רשת "בליקר בייקרי" מצטרפת לשורה של מסעדות ובתי קפה חדשים שזכו לאחרונה במכרזי ההסעדה שהוציאה רשות שדות התעופה ובכללם מסעדת מוזס לממכר המבורגר, בתי קפה של רשת טאטי, מתחם הסעדה חלבי של רשת קפה קפה ועוד. החברה תחל מיד בעבודות הבינוי של מקומות השירות וצפויה להפעיל את אחד מבתי הקפה כבר במהלך חודש יולי הקרוב.

"בליקר בייקרי" הינה רשת בתי קפה פרמיום בפריסה ארצית המפעילה סניפים בשיטת Grab & Go וזאת לצרוך מתן מענה מהיר בלוקיישנים ובמקרים בהם התנועה גבוהה ומהירה. הנוסע יפגוש בסניף מגוון רחב של מוצרים מוכנים כגון: כריכים, סלטים, מאפים, עוגות, קפה איטלקי וייחודי ועוד. הרשת מבטיחה רף גבוה של טריות ואיכות המזון ויכולת היערכות מהירה לכל שינוי בקצב תנועת הנוסעים בטרמינל. בהתאם למדיניות שקבעה רשות שדות התעופה במסגרת מכרזי ההסעדה החדשים, המחירים בהם ימכרו מוצרי המזון בנתב"ג יהיו זהים למחיר בו הם נמכרים ברשת בתי הקפה בשוק המקומי ובנוסף בכל בית קפה ימכרו חמישה מוצרים הנכללים ב"סל המוצרים הבסיסי" שקבעה רש"ת ובכלל זה מים מינרלים שמונה שקלים (חצי ליטר) וקפה הפוך או קרואסון גדול ב-12 שקלים בלבד.

בשבועות הקרובים צפויה רשות שדות התעופה להוציא גל נוסף של מכרזים בתחום הקמעונאי וההסעדה ובכלל זה מכרז להפעלת מערך החניונים בנתב"ג ובשדה התעופה רמון, מכרז להפעלת בתי קפה בטרמינל באולם היוצאים ובאולם הציבורי (שחקים) בטרמינל 3, מכרז להפעלת חנויות צעצועים בטרמינל 1 ובטרמינל 3, מכרז להפעלת מתחמי טרקליני אח"מ בנתב"ג ועוד. כמו כן עתידים להתפרסם בקרוב מכרזים לתחום התפעולי כגון מכרז לתדלוק מטוסים, מכרז לחברות השכרת רכב ועוד.

Exit mobile version