Site icon IAS

רשימת חברות התעופה הזרות שמבטלות טיסות לישראל

אולם יוצאים בנתב"ג. צילום עוזי בכר

הודעת חברת התעופה Wizz Air, נוסעים יקרים:

"בשל המצב המתוח באזור, חברת Wizz Air תשעה זמנית את הטיסות אל ומישראל וירדן עד ל-4 באוגוסט, כולל.

חברת Wizz Air מצטערת על אי הנוחות הנגרמת לנוסעים בשל המצב הנוכחי ומציעה ללקוחות שנפגעו החזר של 120% בקרדיטים של WIZZ, החזר מלא בצורת התשלום המקורית או אפשרויות שינוי הזמנה חינם.

אם הנוסעים הזמינו דרך סוכנות נסיעות מקוונת או צד שלישי אחר, הם צריכים לפנות אליהם כדי לקבל את ההחזר או לשנות את ההזמנה לטיסה אחרת".

גם חברת התעופה היוונית, Aegean Airlines המפעילה טיסות לאיים היווניים, הודיעה על ביטול הטיסות לישראל עד יום שלישי ה-06 באוגוסט, כולל. ITA Airways האיטלקית, המפעילה טיסות לרומא, מצטרפת ותפסיק את טיסותיה עד יום שלישי ה-06 באוגוסט, כולל.

כזכור, קבוצת לופטהנזה ביטלה את כל טיסותיה לישראל עד 8 באוגוסט (כולל). קבוצת לופטהנזה כוללת את החברות: לופטהנזה איירליינס, SWISS, אוסטריאן איירליינס, בריסל איירליינס ויורוווינגס.

יונייטד איירליינס מבטלת את טיסותיה לארץ וממנה עד ה-06 באוגוסט ודלתא איירליינס מבטלת את טיסותיה לארץ וממנה עד ה-2 באוגוסט עם אפשרות שהביטול יהיה עד ה-06 באוגוסט.

יתכן שביטול הטיסות של שתי חברות התעופה האמריקניות וגם זרות נוספות יהיה אף לתקופה ארוכה יותר בהתאם למצב ומחשש לתגובה אפשרית מצדן של חיזבאללה ואיראן.

Iberia Express, חברת התעופה הספרדית מבטלת את הטיסות למדריד עד ה-4 באוגוסט, כולל.

Air Europa, הודיעה על ביטול הטיסות לישראל עד יום רביעי ה-7 באוגוסט, כולל.

Exit mobile version