Site icon IAS

רשות שדות התעופה החלה בשיווק נמל התעופה "רמון"

הקמת נמל התעופה הבינלאומי החדש "רמון "  מתקדמת בצעדי ענק ורשות שדות התעופה החלה בשיווק השדה החדש המוקם לפתחה של  אילת. שיווק השדה הינו במטרה ליצור עניין בקרב גורמי תיירות וחברות תעופה בינלאומיות ליעד התיירותי האטרקטיבי לנופשים באזור גיאוגרפי  אידיאלי לתיירים בעיקר מאירופה ובעל מזג אוויר מושלם כל השנה. זאת הפעם הראשונה שמשווקת רשות שדות התעופה את נמל התעופה "רמון " לחברות התעופה המשתתפות בכנס .

פרויקט ההקמה של נמל התעופה רמון באילת  מתקדם בצעדי ענק מאז שלפני למעלה משנתיים הונחה אבן הפינה לנמל  הבינלאומי על שם אילן ואסף רמון בתמנע, (מאי )2013.

הנמל החדש הממוקם צפונית לאילת  ישמש שדה תעופה פנים ארצי שיחליף את השדות הקיימים היום באילת ובעובדה. בנוסף עתיד השדה לשמש שדה בינלאומי של מדינת ישראל, בעיקר לטיסות לאירופה וממנה וייתן מענה לכ – 2 מיליון נוסעים בשנה.

שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ ציין כי :"הנמל החדש  לפתחה של אילת  ישדרג משמעותית את ענף התעופה של ישראל ויביא לפיתוח הדרום כולו. ישנה התעניינות רבה לגבי השדה החדש של אילת בוועידה."

נמל התעופה "רמון" יכלול טרמינל נוסעים מרווח, מקומות חנייה למטוסים, מסלול המראות, מגדל פיקוח חדיש, אזורי תפעול, חנויות נוחות, מערך של כבישים ומגרשי חנייה. כלל ההיבטים המבצעיים של תכנון השדה תוכננו ואושרו על ידי יועצים בינלאומיים ורשות התעופה האזרחית.

השדה יעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של בטיחות ובתקנים המחמירים ביותר של רשויות התעופה בעולם. המגיעים  לעיר אילת יכולים להבחין לצד הכביש בעבודות הבינוי של השדה הצומח בלב המדבר במבנה מגדל הפיקוח, בטרמינל ההולך ונבנה, עבודות עפר ומסלולים .

המידע על הקמת הנמל החדש כולל  אתרי תיירות רלוונטיים בישראל   FROM THE RED SEA TI RHE DEAD SEA , מידע על אילת, מצדה ים המלח, תל אביב וירושלים .

 

Exit mobile version