Site icon IAS

ריינאייר:" 28.99 אירו ואתם בפאפוס "

בשורה משמחת לנוסעים הישראלים המעוניינים לטוס לפאפוס, שבקפריסין ומשם גם ליעדים אחרים באירופה. ריינאייר, חברת הלאו קוסט (טיסות מוזלות) האירית ואחת מהגדולות בעולם הודיעה כי החל מחודש מארס 2017 (כפוף לאישור הרגולטורים) תפעיל טיסה יומית מתל אביב לפאפוס. לרגל השקת הטיסות מציעה החברה כרטיסי טיסה לחודשים אפריל מאי במחיר של 28.99 אירו לכיוון. הכרטיסים זמינים עד ל-26 בדצמבר בחצות.

דיוויד אובריאן, המנהל המסחרי הראשי של ריינאייר, מסר: " ריינאייר שמחה להודיע על תעריפי טיסה נמוכים בטיסות מתל אביב לפאפוס, החל מ-28 במארס 2017 , נמל התעופה השני בו נפעל (בנוסף לעובדה) ,שיביא כ-10,000 נוסעים בשנה לנמל התעופה בן גוריון. פאפוס יהיה יעד אידיאלי עבור חופשות משפחתיות ולקוחות פנאי".

יריב לוין, שר התיירות בירך על החלטת החברה לפתוח קו טיסות מנתב"ג לאחר שהחברה מפעילה כבר 8 טיסות שבועיות לעובדה. בשנים האחרונות ניסו במשרד התיירות לשכנע את ריינאייר לפתוח קו טיסות לנתב"ג והם רואים בה שותפה להגדלת מספר התיירים לישראל ולפתיחת קווי תעופה נוספים מנתב"ג.

ריינאייר החלה לפעול אשתקד בישראל והפעילה טיסות ממזרח אירופה לעובדה. עד לרגע זה חברת הלאו קוסט לא הסכימה לטוס לנתב"ג בשל אגרות התפעול היקרות ,לטענתה, וזמן ארוך מידי של שהייה על הקרקע מרגע הנחיתה ועד ההמראה, מה שמייקר את הוצאותיה.

ריינאייר הידועה בהחלטותיה הקשוחות בבחירת היעדים החליטה כנראה להיכנס ליעד פאפוס לאחר שחברת התעופה הקפריסאית, סייפרוס איירווייס חדלה לפעול ובשל בסיס החברה הקיים כבר באי הקפריסאי ומהווה פוטנציאל לטיסות המשך. "המלחמה" על הקו רק החלה ותביא ללא ספק להורדת מחירי הטיסות גם אצל המתחרות הישראליות והיווניות.

https://www.youtube.com/watch?v=dhjzeaktu9I

Exit mobile version