Site icon IAS

ריינאייר וארסמוס משתפות פעולה

ריינאייר, חברת הלואו קוסט הגדולה באירופה, שלא נחה על שמריה,  הפכה לשותפה הבלעדית של רשת הסטודנטים ארסמוס (Erasmus), איגוד הסטודנטים הגדול באירופה. השותפות החדשה מציעה לסטודנטים הטבות ייחודיות.

במלאת 30 שנה לאיגוד, מספקת תוכנית ארסמוס לסטודנטים באירופה הזדמנות ללמוד בעיר אירופית אחרת במשך שנה. תוכנית המאפשרת חילופי תרבות ואקדמיה ושיפור כישורי שפה ב-37 מדינות. מאז השקתה נהנו יותר מ-3 סטודנטים מתוכנית ארסמוס.

השותפות החדשה, שהתבצעה במסגרת יוזמתה של ריינאייר "תמיד משתפרת", תציעה לסטודנטים:

• 15% הנחה על טיסות באתר Ryanair.com

• תיק חינם בכל טיסה

• אתר ייעודי לסטודנטים של ארמוס להזמנות, שיחל לפעול מאוחר יותר בקיץ.

• פורום קהילתי כדי לשתף המלצות ועצות נסיעה

• הצעות נסיעות שבועיות על מנת לאפשר לסטודנטים של ארמוס לנוע בקלות רבה יותר ברחבי אירופה

• אפליקציה מותאמת של ריינאייר לטיסות בנייד

ויולטה בולק  (Violeta Bulc) הנציבה האירופית לתחבורה אמרה: "הנחות אלו יסייעו לתלמידים להרחיב את האופקים שלהם וללמוד ממקור ראשון על העושר, המגוון והיופי של היבשת הנפלאה שלנו.זו שותפות בין אחת מחברות התעופה הגדולות באירופה ואחד מארגוני הסטודנטים הגדולים לחילופי סטודנטים הוא משהו שאני מקווה שיוביל חברות תחבורה נוספות להצטרף. אני רוצה להודות לריינאייר על השקת היוזמה".

בבריסל אמר מייקל לאורו מנכ"ל ריינאייר: "ריינאייר היא כבר הכוח המניע של האינטגרציה האירופית במשך 30 השנים שחלפו, המספקת לצעירים, ובמיוחד לסטודנטים חופש לטוס ברחבי אירופה במחירי הטיסות הנמוכות ביותר. אנו שמחים לשתף פעולה עם רשת הסטודנטים של ארסמוס, יוזמה שנעשתה בשנה הרביעית של תוכניתנו 'תמיד משתפרת", שתציעה לסטודנטים ברחבי אירופה מגוון טיסות בלעדיות, תיקים בחינם הנחות מותאמות מותאם לתקציב, ולאפשר להם לחסוך עוד יותר בזמן כשהם טסים בחברת התעופה הגדולה ביותר באירופה עם רשת הקווים הרחב ביותר ובתעריפים הנמוכים ביותר".

נשיאת רשת הסטודנטים של ארסמוס, סאפי סבוני, אמרה: "דור ארסמוס הוא דור של אירופים סקרניים לנצח, פתוחים ומלאי תאוות נסיעות. זה מתאפשר לא רק באמצעות ההצלחה הפרויקט האירופי בארסמוס פלוס, אלא גם בזכות חברות כמו ריינאייר, שבלעדיה יהיה הרבה יותר קשה לנסוע ברחבי אירופה. אנו שמחים מאוד על שותפות זו ומצפים לשיתוף פעולה פורה ".

 

Exit mobile version