Site icon IAS

ריינאייר הטיסה 9.4 מיליון נוסעים בחודש מרץ 2017

ריינאייר, חברת הלואו קוסט הגדולה באירופה, סיימה את חודש מרץ השנה עם 9.4 מיליון נוסעים, גידול בשיעור של 10% ועם תפוסה ממוצעת במטוסיה של 94%. בחישוב שנתי בתום חודש מרץ גדלה התנועה השנתית בריינאייר ב-13% ל-120 מיליון נוסעים. תנועת הנוסעים במטוסיה יכלה להיות גדולה יותר ללא שביתות בפיקוח האווירי ושירותי קרקע, שגרמו לחברה לבטל למעלה מ-530 טיסות, שגרעו ממנה כ-100,000 נוסעים. כך מסרה היום החברה.

לדברי קני ג'ייקובס מריינאייר: "התנועה בחודש מרץ גדלה ב-10% ל -9.4 מיליון לקוחות, כאשר התפוסה שלנו נותרה ללא שינוי (למרות היעדר חג הפסחא) מהשנה שעברה ברמה של 94%, בגלל תעריפים נמוכים יותר וההצלחה המתמשכת של תוכנית חוויית הלקוח שלנו 'תמיד נשתפר'. התנועה השנתית במצטברת הגיעה ל-120 מיליון נוסעים. התנועה במרץ הושפעה גם על ידי ביטול של יותר מ-530 טיסות בגלל שביתות חוזרות של פיקוח טיסה וכמה שביתות שירותי קרקע, אשר חתכו מהתנועה שלנו כ-100,000 לקוחות. 

"אנו קוראים לממשלת צרפת ולנציבות האירופית לפעול על מנת למנוע קיץ נוסף של שיבושים בפיקוח הטיסות ודוחקים בלקוחות שלנו לחתום על העצומה להשאיר את השמים האירופים פתוחים, כדי לסייע בכך בהגנת אירופה מהפרעות חוזרות ונשנות מצד איגודי פיקוח הטיסות".

Exit mobile version