Site icon IAS

רולף קולר, המנכ"ל החדש של לופטהנזה בישראל

קבוצת לופטהנזה הציגה היום (ב') את רולף קולר (Rolf Koller), המנכ"ל החדש ללופטהנזה ואוסטריאן איירליינס בישראל, שנכנס לתפקידו בשבוע שעבר. רולף קולר החליף את קרסטן צאנג (Karsten Zang) שמונה לתפקיד מנכ"ל לופטהנזה באיחוד האמירויות ובאזור המפרץ הפרסי.
 
רולף קולר, אחד מהמנהלים המנוסים בקבוצה מילא שורה ארוכה של תפקידי ניהול בכירים באוסטריה, סין, פולין, בערב הסעודית ובאיראן. כרסטן שפר (Carsten Schaeffer), סגן נשיא לופטהנזה למכירות בדרום מזרח אירופה, במזרח התיכון ואפריקה, אמר לרגל כניסתו לתפקיד:" רולף קולר הוא דיפלומט אמיתי, ששירת את לופטהנזה וסוויס נאמנה באסיה, באירופה ולאחרונה גם במזרח התיכון. הוא מביא איתו לתל אביב ניסיון עשיר ואני בטוח שהוא יקצור הישגים בישראל".
 
קולר (60) יליד ציריך, בוגר המכללה לעסקים וניהול ב.וו.ס,שבציריך. הוא בעל 30 שנות ניסיון בתעשיית התעופה, נשוי ואב לבן.
 
רולף קולר, שנכנס לתפקיד בעידן "השמים הפתוחים" הודיע על הרחבה משמעותית של פעילות הקבוצה בישראל ואמר:"ישראל היא אחד משוקי הצמיחה המרכזיים של קבוצת לופטהנזה באזור,ומדיניות השמיים הפתוחים מאפשרת להוסיף טיסות לנמלי הבית של החברה בגרמניה".
 
החל מ-29 במארס, תוסיף לופטהנזה 3 טיסות שבועיות בקו פרנקפורט – תל אביב ועוד 3 טיסות שבועיות בקו מינכן- תל אביב, גידול של 30% בקיבולת. סה"כ תפעיל לופטהנזה החל מעונת הקיץ הקרובה, 27 טיסות שבועיות בין גרמניה לישראל: 17 לפרנקפורט, 8 למינכן ו-2 לברלין. גרמן ווינג'ז, חברת הבת מפעילה 2 טיסות שבועיות לקלן.
 
חברת אוסטריאן איירליינס, חברת הבוטיק של הקבוצה, מפעילה 14 טיסות שבועיות בין ווינה לתל אביב ומציעה טיסות המשך נוחות לעשרות יעדים במרכז ובמזרח אירופה וכן ליעדים נוספים ביבשת אירופה, בצפון אמריקה ובאסיה.
 
בשנה האחרונה השקיעה אוסטריאן כ-90 מיליון אירו בשדרוג מטוסים רחבי הגוף הכוללים מושבים חדישים הנפתחים למיטות שטוחות של עד 2 מטר במחלקת עסקים ומושבי מחלקת תיירים ארגונומיים עם מערכת בידור מן המתקדמות בעולם. אוסטריאן תתגבר קווי תעופה כמו וושינגטון ושיקגו ותוסיף יעדים חדשים כמו ניוארק.
 
חברת סוויס מפעילה גם היא 14 טיסות שבועיות בקו תל אביב – ציריך וסה"כ תפעיל הקבוצה כולה, 57 טיסות שבועיות מישראל, החל מחודש מארס 2014.
 
קבוצת לופטהנזה הזמינה 295 מטוסים המוערכים בשווי של 36 מיליארד אירו, שיכנסו לפעילות עד שנת 2025. לופטהנזה הייתה חברת התעופה הראשונה שהזמינה את מטוס הבואינג 777-9 (34 מטוסים) ו- 25 מטוסי איירבוס מדגם A350-900.
 
ב-2013 הטיסה לופטהנזה כ-104 מיליון נוסעים ברחבי העולם ועל פי נתוני רשות שדות התעופה בישראל, כ- 866 אלף נוסעים לארץ וממנה, בקבוצה כולה.
 
גולדי גוטליב,מנהלת לשכת התיירות הגרמנית בישראל, שהשתתפה במפגש העיתונאים ציינה שבמהלך 2013 נרשמה עלייה של למעלה מ-15% במספר התיירים שהגיעו לגרמניה מישראל וגידול של 98% במספר המבקרים בעשור האחרון.
 
"גרמניה היא יעד אטרקטיבי לכל המשפחה ולכל גיל. אנו מציעים אטרקציות הכוללות פארקים מדהימים לילדים ומרחצאות ייחודים לגיל הזהב. ברלין היא יעד מס' 1 בגרמניה והשלישית במספר המבקרים באירופה. היער השחור ונופים קסומים אחרים נמצאים בכל פינה בגרמניה. המחירים גם הם מאוד אטרקטיביים לתיירים בבתי המלון ולאלו המבקשים ליהנות מקניות", הוסיפה גולדי.
 
מנהלת לשכת התיירות הגרמנית בישראל, גולדי גוטליב צופה שגם בשנת 2014 מספר המבקרים הישראלים בגרמניה ירשום גידול של למעלה מ-15%.
 
 

https://www.youtube.com/watch?v=M42JbN4ALyQ

Exit mobile version