Site icon IAS

רולס רויס תעניק שירותי אחזקה למנועי הדרימליינר של אל על

מדובר בחלק מתכנית ההצטיידות של אל על ב- 15 מטוסי בואינג 787 דרימליינר עליה הודיעה אל על בחודש אוקטובר האחרון. המטוסים צפויים להתקבל באל על החל משנת 2017. אל על מעוניינת להודות במיוחד לשגריר בריטניה בישראל, מר דיוויד קוורי ולמחלקה המסחרית בשגרירות בריטניה על תרומתם ופעילותם הרבה שאפשרו לעסקה זו לצאת אל הפועל.

בסמוך לעסקת רכש המטוסים הודיעה חברת התעופה על בחירה בחברת רולס כספק של המנועים למטוסים אלה.

דוד מימון, מנכ"ל אל על אמר היום: "חברת רולס רויס הנה שחקנית משמעותית בתחום המנועים למטוסים. כחלק מתכנית ההצטיידות הגדולה בתולדות אל על, מדובר בשילוב טבעי בין בואינג לבין רולס רויס. מדובר בעסקה רבת משמעות לעולם התעופה הישראלית עם התקנתם של מנועי ה Trent1000 במטוסי הדרימליינר החדשים. ברצוני להודות לאריק שולץ ואנשי רולס רויס על שיתוף הפעולה ואני משוכנע כי יאפשר לשתי החברות לצעוד יחד במשך תקופה ארוכה."

אריק שולץ מנכ"ל הזרוע האווירית אזרחית של רולס רויס אמר היום: "אנו גאים להמשיך את שיתוף הפעולה הקרוב שלנו עם אל על אשר החל לפני למעלה מ- 50 שנה.  אנו מצפים בשמחה למסור את מנועי ה Trent 1000 אשר מציעים יתרון כלכלי משמעותי ויחד עם האחריות של רולס רויס ממקסמים את זמינותם של המטוסים."

מר דייויד קוורי, שגריר בריטניה בישראל אמר היום: "אני נרגש להיות נוכח בחתימת ההסכם שמעל הכל משקף את עוצמת היחסים המסחריים בין בריטניה וישראל. זוהי עדות לחוסן היחסים ארוכי השנים בין שתי המדינות. זהו רגע היסטורי – עסקת הייצוא הכי גדולה לישראל".

 

 

Exit mobile version