Site icon IAS

רויאל קריביאן: 50 מיליון נוסעים, WOW

תאגיד השייט רויאל קריביאן אינטרנשיונל חוגגת 45 שנות פעילות ומברכת את הנוסע ה-50 מיליון בצי אוניותיה המונה 21 אוניות.
 
"במשך 45 שנות פעילות , העיקרון המנחה את תאגיד רויאל קריביאן אינטרנשיונל הוא להעניק את ה- WOW לנוסעים שלנו, את החוויות, שירות ומתקנים הנמצאים רק באוניות רויאל קריביאן", אמר אדם גולדשטיין, נשיא ומנכ"ל רויאל קריביאן אינטרנשיונל. "הצוות באוניותינו מעניקים את רגעי ה- WOW שגורמים לנוסעים הנאמנים שלנו לחזור ולהפליג איתנו שוב ושוב"
 
את הרגע ההיסטורי יחגגו בכל אוניות החברה במסיבות בסגנון השנה החדשה האזרחית במשך שנה מלווה בקמפיין שיעודד נוסעים לחלוק את רגעי ה- WOW האהובים ע"י פרסום תמונות וקטעי וידאו ברשתות החברתיות.
 
שירות עוגן הזהב (Gold Anchor Service ) היוצא דופן של חברת הקרוזים רויאל קריביאן הוא אחד הגורמים לדרוג הגבוה של החברה בקרב הנוסעים בקטגוריה "שביעות רצון מהשירות" והזכייה לאחרונה בפרסים ע"י גורמים מובילים בשוק התיירות העולמית:  Conde Nast Traveler, Travel + Leisure, Travel Weekly ,  World Travel Awards.
 
שירות עוגן הזהב, על פי הגדרת חברת רויאל קריביאן:"איך הופכים את חופשת השייט שלך לבלתי נשכחת עוד יותר ? ע"י שירות ידידותי ,אישי ובלתי מתפשר גם בפרטים הקטנים ביותר, 24 שעות ביממה מעבר לשירות רגיל, שירות עוגן הזהב".

https://www.youtube.com/watch?v=RipjOCwHgPY

Exit mobile version