Site icon IAS

קתאי: שדרוג תוכנית הנאמנות הארגונית ופלטפורמת ניהול הנסיעות

מחלקת עסקים של קתאי פסיפיק צילום קתאי פסיפיק

Business Plus מקבלים "מיילים" מתגמלים יותר עם חידוש מתוזמן היטב של תוכנית הנאמנות הארגונית ופלטפורמת ניהול הנסיעות של קתאי פסיפיק, חברת התעופה הבינלאומית של הונג קונג.  התוכנית המיועדת לעסקים קטנים ובינוניים ולעסקים צומחים, Business Plus  – מאפשרת לעסקים קטנים ובינוניים לנהל את הנסיעות העסקיות שלהם בפלטפורמת נסיעות בשירות עצמי.

סמנכ"ל המכירות העולמי של קתאי, סטיבן לוסון, אמר: "קתאי מחויבת לשפר ללא הרף את חווית הלקוח והיצע המוצרים שלנו. עם יציאתנו מהמגפה, צרכי הלקוחות שלנו השתנו, ופעלנו במהירות, והשקענו גם במהלך המגיפה, כדי לוודא שאנו ממשיכים להציע את חווית הלקוח הטובה מסוגה, במיוחד עבור לקוחות החברה החשובים והמוערכים שלנו.

"זה לא נעצר כאן. לאחר השדרוג החשוב הזה, יש לנו שיפורים מרגשים עוד יותר שאנו נספק בהדרגה, לא רק עבור Business Plus, אלא גם עבור הלקוחות העסקיים שלנו, כדי לשפר עוד יותר את ההצעה הארגונית שלנו. הנסיעות הארגוניות חוזרות חזק ועלינו להבטיח שכל הלקוחות שלנו יטופלו".

החידוש של Business Plus כולל את השינויים הבאים:

*חידוש העיצוב כדי לשפר את חווית המשתמש.

*חברי Business Plus יכולים כעת להרוויח את Asia Miles לחשבון Business Plus של החברה שלהם.

*חברי Business Plus יכולים אז להשתמש ב-Asia Miles כדי לממש תגמולים כגון Cathay Silver Membership ו-Lounge Passs שהם יכולים לשלוח לנוסעים כדי ליהנות מהיוקרה והנוחות של השירות ברמה העולמית של קתאי פסיפיק.

*ניתן גם להעביר לחשבון קתאי הפרטי של כל עובד את 'אסיה מיילס', כדי שיוכל לבזבז על אלפי תגמולים, מטיסות לבתי מלון וכן הלאה.

*התוכנית מציעה גם 'מטען פריוריטי' וקמפיינים עונתיים שבהם החברים יכולים להרוויח מיילים נוספים, כרטיסי טרקלין, או אפילו שדרוגים בחינם.

Exit mobile version