Site icon IAS

קתאי פסיפיק עוברת ל-6 טיסות שבועיות

חברת התעופה קתאי פסיפיק הודיעה היום כי היא מגדילה את תדירות טיסותיה מישראל במהלך חגי תשרי בעקבות הביקוש הגבוה ליעדי אסיה. כבר עם פתיחת הקו לתל אביב בחודש מרץ הודיעה החברה על הוספת טיסה שבועית חמישית בימי שישי החל מ-1 בספטמבר בנוסף לטיסות בימי ראשון, שלישי, חמישי ושבת. אמש הודיעה החברה על טיסה שישית עונתית נוספת בימי שני בין ה-18 לספטמבר ועד ה-23 באוקטובר כמענה לביקוש הגבוה בתקופת החגים, ראש השנה וסוכות.

הטיסות להונג קונג  מופעלות באמצעות המטוס החדיש והמתקדם בעולם מדגם איירבוס 350-A ההמראה מתל אביב בשעה 13:50  והנחיתה בהונג קונג בשעה  05:10 (ביום שלמחרת). הטיסה מהונג קונג ממריאה בשעה 01:00 ומגיעה לתל אביב בשעה 07:40 באותו יום. זמני הטיסה עומדים על 10:20 מתל אביב ו- 11:40מהונג קונג.

שי להב מנהל השיווק והמכירות של קתאי פסיפיק בישראל מסר: "מאז פתיחת הקו בסוף חודש מרץ אנו עדים לביקוש רב של מטיילים וקבוצות ליעדים כגון יפן, סיאול, שנחאי והפיליפינים ובכדי לתת מענה לדרישה הגבוהה במהלך החגים ביקשנו להוסיף טיסה עונתית. לוח הזמנים שלנו מאפשר חיבור מיידי בהונג קונג לטיסות ההמשך באסיה ולמי שיבחר יש אפשרות גם לעצור לטיול או קניות בהונג קונג".

מחירי כרטיסי הטיסה כולל מיסים והיטלים להונג קונג החל מ- 924$, לטוקיו לבנגקוק ולאי פוקט בתאילנד החל מ- 1,067$.

נמל התעופה בהונג קונג נחשב כאחד הטובים והמתקדמים בעולם, הוא בסיס האם של חברת קתאי פסיפיק המפעילה טיסות יומיות ל- 200 יעדים ומאפשר לנוסעים ליהנות מנגישות גבוהה למגוון רחב של טיסות המשך לשלל יעדים כגון: יפן, אוסטרליה, אמריקה, אירופה ויעדי האוקיינוס השקט.

בנוסף, קתאי דרגון, חברת הבת של קתאי פסיפיק טסה ל-53 יעדים ברחבי אסיה מהם 23 בתוך סין.

נוסעים בטיסות המשך מהונג קונג יוכלו לקבל את כרטיס העלייה למטוס לטיסת ההמשך כבר בנתב"ג ולאסוף את הכבודה ביעד האחרון.

Exit mobile version