Site icon IAS

קתאי פסיפיק נכנסת לשוק הלואו-קוסט עם חברה-בת

מטוס של חברת הלואו-קוסט הונג קונג אקספרס שנרכשה על ידי קתאי פסיפיק. צילום יח"צ

חברת התעופה קתאי פסיפיק, המדורגת ברשימת חברות התעופה הטובות בעולם, השלימה לאחרונה את רכישת חברת הלואו-קוסט היחידה שבסיסה בהונג קונג – חברת הונג קונג אקספרס איירווייס.

חברת התעופה הונג קונג אקספרס הינה חברת לואו-קוסט בבעלותו של תאגיד HNA, המחזיקה במגוון חברות תעופה סיניות. מעתה, הונג קונג אקספרס תוכר כחברה-בת בבעלות מלאה של קתאי פסיפיק ותפעל כחברה עצמאית במודל של לואו-קוסט.

רופרט הוג, מנכ"ל קתאי פסיפיק ויו"ר הונג קונג אקספרס, מסר: "אנו רואים בעסקה זו צעד אשר ייטיב עם ציבור הנוסעים ועם הונג קונג אקספרס וקתאי פסיפיק, ובמיוחד עבור פיתוחה של הונג קונג כמרכז תעופה גלובלי. צעד זה יביא עימו תעריפים מוזלים ויפתח יעדים נוספים".

רונאלד לאם, המנהל המסחרי של קתאי פסיפיק, ציין: "העסקה משקפת דרך אטרקטיבית ומעשית עבור קתאי פסיפיק לתמוך בצמיחה ארוכת הטווח של עסקיה ולהגביר את התחרותיות שלה הודות לגישתה החדשה לשוק הלואו קוסט".

חברת התעופה קתאי פסיפיק שבסיסה בהונג קונג, מחזיקה צי מטוסים חדיש ומתקדם ומפעילה ממרץ 2017 טיסות ישירות בקו תל אביב-הונג קונג באמצעות מטוס האיירבוס A350 החדש, עם חיבורי המשך נוחים לכ-75 יעדים באסיה והפסיפיק מתוכם  כ-25 יעדים בסין, 6 יעדים באוסטרליה ו- 8 יעדים ביפן.

Exit mobile version