Site icon IAS

קתאי פסיפיק מצפה לרווח שנתי ראשון מאז 2019

מטוסי קתאי פסיפיק .צילום יח"צ

מגפת הקורונה השפיעה משמעותית על תעשיית התעופה העולמית, אך חלק מחברות התעופה נפגעו קשה יותר מאחרות. קתאי פסיפיק (Cathay Pacific), אחת מחברות התעופה הבולטות באסיה, הייתה ללא ספק אחת מחברות התעופה שנפגעו בצורה הקשה ביותר, בעיקר בשל מדיניות הסגרים וההגבלות בהונג קונג. כעת, נראה שהדברים נמצאים בכיוון הנכון וחברת התעופה יכולה לדווח על רווח שנתי ראשון מאז 2019.

בחברת התעופה מציינים כי המחצית השנייה של השנה תניב יותר הכנסות מהראשונה, מה שיתרום לסיכום מוצלח של שנת 2023. חברת התעופה קתאי פסיפיק רשמה רווח נקי של 800 מיליון דולר במחצית הראשונה של השנה. יחד עם זאת, קתאי פסיפיק זהירה בהצהרותיה מכוון שכמה נושאים עדיין משפיעים על תעשיית התעופה, כמו שרשרת האספקה העולמית, גיוס והכשרה איטית של עובדים.

קתאי פסיפיק צופה שעד סוף השנה מספר הנוסעים יגיע ל-95% מהרמות שלפני מגפת הקורונה. זה הרבה יותר טוב ממה שצפו בחודש דצמבר 2022, כאשר הצפי היה להגיע ל-70% מתנועת הנוסעים בהשוואה ל-2019, עד סוף 2023.

במבט קדימה, קתאי פסיפיק הודיעה על מחויבותה להזמין 32 מטוסים ממשפחת איירבוס A320neo כדי לחדש את הצי שלה ולעמוד בדרישת הנוסעים הגוברת.

Exit mobile version